اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 10 ماه امسال

8 هزار مورد بازرسی توسط دامپزشکی ملایر انجام شد

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان ملایر از انجام بیش از 8 هزار مورد بازرسی در 10 ماهه سال جاری توسط دامپزشکی شهرستان خبر داد.

8 هزار مورد بازرسی توسط دامپزشکی ملایر انجام شد

علی نجفلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: دامپزشکی به عنوان یکی از مراکز عرضه خدمات بهداشتی و زیربنای سلامت در کشور ارائه خدمات دارد و در این راستا  خدمات گسترده‌ای را به مردم و جامعه ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به این که در 10 ماهه گذشته 7 میلیون و 600 هزار واکسن بر علیه بیماری‌های دامی توسط دامپزشکی ملایر توزیع شده است، گفت: در این مدت دام های شهرستان علیه بیماری‌های مختلف واکسینه شده‌اند.

مدیر دامپزشکی ملایر از صدور 65 مورد پروانه برای مراکزی از جمله مرغداری‌ها، گاوداری‌ها، مراکز پرورش زنبور عسل و... در 10 ماهه گذشته در ملایر توسط اداره دامپزشکی خبر داد و گفت: انجام تست غربالگری علیه سل و تب مالت در شهرستان انجام گرفته است و موارد مشکوک معدوم شده‌اند.

وی از تعداد 8 هزار و 500 مورد بازدید از مراکز عرضه مواد خام در 10 ماهه گذشته خبر داد و ابراز کرد: در این مدت هزار کیلوگرم مواد خام کشف و ضبط شده است و 462 واحد به مراجع معرفی شده اند.

نجفلو در ادامه افزود: همزمان در ایام دهه مبارک دهه فجر اکیپ شبکه دامپزشکی نیز طبق روال سال‌های گذشته به مدت یک روز خدمات رایگان در یکی از روستاهای ملایر را خواهد داشت.

وی این خدمات را شامل تست و معاینه رایگان دام ها، بازدید از دامداری‌ها در روستاها و خدمت به مردم، سم پاشی و... آذین‌بندی شبکه دامپزشکی، ارائه خدمات به مراجعه کنندگان، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و... را از مهمترین برنامه های شبکه دامپزشکی ملایر برشمرد.

انتهای پیام/ش30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول