اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان انجام می‌شود

مبارزه جدی با محتکرین بازارهای کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از مبارزه جدی این سازمان با محتکرین بازارهای این استان خبر داد.

مبارزه جدی با محتکرین بازارهای کهگیلویه و بویراحمد

علی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: وجود آرامش در بازار از مهم‌ترین اهداف ما در معاونت نظارت و بازرسی بوده که امیدواریم با همکاری مردم، رسانه‌ها و بازاریان به این مهم برسیم.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با تایید خبر احتکار برنج در برخی مغازه‌های عمده‌فروشی یاسوج افزود: احتکار یکی از عوامل اصلی اختلال در شبکه توزیع کالا است که نظم و آرامش را از بازار می‌گیرد و موجب نارضایتی مردم و به دنبال آن گرانی اجناس احتکار شده می‌شود.

حیدری عنوان کرد: این سازمان آمادگی کامل برای مبارزه با بازاریانی که اقدام به احتکار برخی اجناس می‌کنند را داشته و  تخلف هیچ متخلفی از چشم ناظرین این معاونت دور نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه احتکار یک عمل غیرانسانی و غیرشرعی است، تاکید کرد: یک بازاری مسلمان هرگز به خود اجازه احتکار اجناس و خوردن حق مردم و شهروندان را نمی‌‌دهد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، احتکار را یکی از منکرات دانست و تصریح کرد: برخی از افراد سودجو در بازارهای این استان به ‌ویژه در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به احتکار کالاهای مورد نیاز مردم می‌کنند که این سازمان در برخورد با این افراد متقلب هیچ مماشاتی نخواهد داشت.

 حیدری از برخورد جدی ماموران معاونت نظارت و بازرسی با سه نفر از متخلفان بازار یاسوج خبر داد و گفت: این افراد سودجو اقدام به احتکار بیش از 9 تن برنج کرده بودند که با هوشیاری و تلاش مامورین این سازمان شناسایی و دست آن‌ها رو شده است. 

این مسئول نظارتی در امور بازارهای استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سه نفر از متخلفین و احتکارگران بازار عمده فروشی یاسوج ‌یک‌هزار و 500 میلیون ریال جریمه و به تعزیرات حکومتی برای اعمال قانون معرفی شدند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول