اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه پیام نور فارس خبر داد

واگذاری فعالیت‌های استانی دانشگاه پیام نور به شهرستان‌های فارس

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس با بیان اینکه زمینه صنعتی‌سازی اختراعات دانشجویان پیام نور فراهم شود، گفت: برای توانمندسازی مراکز و واحدها، بخشی از فعالیت‌های استانی به شهرستا‌ن‌ها واگذار می‌شود.

واگذاری فعالیت‌های استانی دانشگاه پیام نور به شهرستان‌های فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، سعید مظلومیان در نشست شورای فرهنگی این استان اظهارداشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، نشست روسای مراکز و اعضای هیئت علمی این دانشگاه نیز در شهرستان‌ها صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار مسابقات قرآنی مرحله استانی دانشجویان پیام نور استان فارس، اسفند ماه امسال در دانشگاه پیام نور آباده برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی باید سند چشم‌انداز فرهنگی این استان تدوین و در این برنامه فعالیت‌های توسعه‌ای هر ساله دیده شود.

مظلومیان همچنین خواستار برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای حضور اساتید و کارکنان شد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس با اشاره به اینکه دانشجویان نخبه و مخترع بسیاری در دانشگاه پیام نور استان فارس به تحصیل مشغولند، تصریح کرد: برای ارتباط مخترعان با صنعت در راستای به تولید انبوه رساندن اختراعات باید تلاش بیشتری صورت پذیرد.

وی خواستار معرفی دانشجویان نخبه به عنوان الگوی سایر دانشجویان در مراکز و واحدها شد و در این مورد گفت: در مراکز و واحدها باید تصویر اختراعات و ابتکارات دانشجویان به همراه مشخصات دانشجو در معرض دید سایر دانشجویان گذاشته شود.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول