اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جذب 63 عضو هیئت علمی در دانشگاه‌های پیام‌نور فارس

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان فارس گفت: 63 عضو هیئت علمی جدید در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور استان فارس جذب می‌شوند.

جذب 63 عضو هیئت علمی در دانشگاه‌های پیام‌نور فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سعید مظلومیان بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در فراخوان شهریور ماه امسال وزارت علوم بیش از 490 نفر متقاضی جذب هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان فارس با مدرک دکتری، دانشجوی دکتری و کارشناسی ارشد در سایت وزارت علوم ثبت نام کردند که پس از بررسی نخستین، این افراد برای شرکت در مصاحبه حضوری به استان فارس معرفی شده‌اند.

وی افزود: این داوطلبان در حال حاضر مشغول تحویل مدارک اعلام شده از طریق سایت www.farspnu.ac.ir به دبیرخانه هیئت اجرایی جذب این استان هستند.

مظلومیان اضافه کرد: مصاحبه حضوری متقاضیان جذب هیئت علمی در قالب مصاحبه‌های علمی و عمومی به زودی در شیراز آغاز که زمان دقیق آن به متقاضیان اطلاع‌رسانی می‌شود.

رئیس هیئت اجرایی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان فارس، جذب اساتید جدید را در راستای افزایش کیفیت در دانشگاه پیام نور عنوان و تصریح کرد: پس از بررسی پرونده‌های متقاضیان و انجام مصاحبه، نتایج به سازمان مرکزی دانشگاه ارسال و در نهایت اسامی پذیرفته شدگان از طریق دانشگاه پیام نور کشور اعلام می‌شود.

این مسئول همچنین گفت: برای فراخوان بهمن ماه جاری جذب اعضای هیئت علمی، نیز 54 عضو هیئت علمی جدید در رشته‌های مختلف علوم انسانی، فنی مهندسی و علوم پایه برای استان فارس به وزارت علوم پیشنهاد شده است که متقاضیان پس از فعال شدن سایت جذب وزارت می‌توانند ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول