اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور حوزوی دفتر رهبری مطرح کرد

وحدت موضوعی استراتژیکی است نه تاکتیکی

خبرگزاری فارس: معاون امور حوزوی دفتر رهبری گفت: مسلمانان باید به وحدت به عنوان مسئله و موضوعی استراتژیک نگاه کنند نه تاکتیکی.

وحدت موضوعی استراتژیکی است نه تاکتیکی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام احمد مروی ظهر امروز در بخش پایانی همایش وحدت و بیداری اسلامی با بیان اینکه هیچ مانعی نتوانست امام خمینی را از اهداف متعالی خود باز دارد و یا او را خسته کند، اظهار داشت: نگاه غرب در زمان طاغوت به ملت ایران نگاه ارباب و رعیتی بود.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در سه دهه اخیر در بخش‌های مختلف پیشرفت‌های چشمگیری داشته و امروز به عنوان یکی از کشورهای مقتدر دنیا محسوب می‌شود، ادامه داد: همان کشوری که برای مسئولانش، کشورهایی همانند انگلیس تصمیم‌گیری می‌کردند امروز می‌بینم که به برکت انقلاب در مقطعی از تاریخ قرار گرفته که در حال رقم زدن فصلی تازه و نو است.

معاون امور حوزوی دفتر رهبری با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در منطقه و حتی دنیا الگوی بسیاری از ملت‌های آزاده تبدیل و سبب تحولاتی عظیم شده است، گفت: باید توجه داشت که مسئله وحدت، مسئله‌ای استراتژیکی است نه تاکتیکی.

مروی ادامه داد: نباید به موضوع وحدت به عنوان یک شعار و یا منحصر به مقطعی خاص نگاه کرد بلکه باید به وحدت عمقی نگاه کرد و اعتقاد داشت.

به گفته وی با وجود تمام توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی، انقلاب ایران تاثیرات خود را در دنیا گذاشته است به نحوی که بیداری اسلامی به عنوان حرکتی مهم در منطقه نیز متاثر از آرمان‌های آزادی‌خواهانه ملت ایران است.

مروی گفت: پس نباید غافل بود چرا که دشمن هر چه بیشتر موفقیت‌های ایران اسلامی را ببیند بیشتر دست به توطئه و به ویژه تفرقه‌اندازی می‌زند.

همایش وحدت و بیداری اسلامی که به مناسبت هفته وحدت و موضوعات پیرامون انقلاب‌های منطقه برگزار شد ظهر امروز با تجلیل از فعالان دو حوزه یاد شده به پایان رسید.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول