اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور حجت‌الاسلام مروی

همایش وحدت و بیداری در بندرعباس آغاز شد

خبرگزاری فارس: همایش وحدت و بیداری اسلامی با حضور حجت‌الاسلام مروی معاون دفتر مقام رهبری و علمای اهل سنت و تشیّع در بندرعباس آغاز به کار کرد.

همایش وحدت و بیداری در بندرعباس آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، همایش وحدت و بیداری اسلامی که به مناسبت هفته وحدت و موضوعات پیرامون انقلاب‌های منطقه برگزار شده است پذیرای مهمانانی از داخل و خارج کشور است.

مشاور استاندار هرمزگان صبح امروز در مراسم آغاز به کار این همایش با بیان اینکه علی‌اکبر ولایتی نیز به این همایش دعوت شده بود، گفت: وی به دلیل تداخل نشست‌ها نتوانسته است خود را به این همایش برساند.

علی علامه‌زاده ادامه داد: هم‌چنین شیخ احمدالزین رئیس جامعه علمای لبنان نیز به دلیل نرسیدن به پرواز نتوانست در این همایش حضور پیدا کند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با بیان اینکه بررسی مباحث پیرامون وحدت و بیداری اسلامی از اهمیت بالایی در این برهه از زمان برخوردار است، افزود: برگزاری این همایش نیز در نوع خود می‌تواند محل مباحثی درخور توجه و مهم باشد.

مشاور استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کشورهای استکباری سعی دارند با دخالت در امور کشورهای مسلمان انقلا‌ب‌های نوپا دارند و امور آنها را به دست بگیرند و انقلاب‌های آنها را به نفع خود مصادره کنند، گفت: جوانان این کشورها باید با بصیرت کامل تمام جوانب را مدنظر و مانع از به هدر رفتن خون‌های ریخته شده شوند.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری چنین همایش‌هایی باید ادامه داشته باشد، اضافه کرد: هرمزگان به عنوان یکی از استان‌های پیشرو در این زمینه ورود کرده است.

علامه‌زاده اظهار امیدواری کرد با به ثمرنشینی واقعی انقلاب‌های منطقه زمینه آزادی و بازیابی معنوی شخصیت اسلامی ملت‌های منطقه دوباره فراهم شود.

مشاور عالی استاندار هرمزگان در بخش پایانی سخنان خود ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این همایش گفت: هرمزگان در بعد وحدت در بین اهل سنت و تشیّع امروز یکی از استان‌های مطرح و زبانزد است که این امر ریشه در اندیشه‌های ناب اسلامی دارد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول