اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور روحانیون سپاه چهارمحال و بختیاری:

در راهپیمایی 22 بهمن با وحدت شرکت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مسئول امور روحانیون سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: در راهپیمایی 22 بهمن با وحدت و انسجامی بسشتر از گذشته و مثال‌زدنی شرکت می‌کنیم.

در راهپیمایی 22 بهمن با وحدت شرکت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت‌الاسلام محسن شیرزاده ظهر امروز در مراسم جشن میلاد نور در سامان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی هدیه‌ای گرانبها از سوی خداوند به ملت ایران است.

وی اسلامی بودن انقلاب و نظام را از مهم‌ترین شاخصه‌های این نظام الهی در دهه‌های اخیر عنوان کرد و گفت: استقلال و آزادی خواهی ملت ایران از دیگر شاخصه‌های مهم انقلاب به‌شمار می‎رود.

شیرزاده ادامه داد: در این راستا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هیچ قدرتی نتوانست سیاست‌های خود را بر این ملت تحمیل و این خصیصه ایرانیان را از آنها بگیرد.

مسئول امور روحانیون سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ملت ایران در طول 33 سال گذشته با هوشمندی تمام کاستی‌های خود را شناسایی و با تمام توان به دنبال رفع آن است.

وی افزود: آحاد مردم بهتر از گذشته با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی یک بار دیگر به استکبار جهانی می‌فهمانند که این ملت همچون گذشته آماده دفاع از نظام الهی خود هستند.

شیرزاده یوم‌الله 22 بهمن را جشن ملی ایرانیان و ارزشمند خواند و گفت: مردم ایران اسلامی با حضور حماسی و پرشور، با بصیرت کامل و احساس مسئولیت به طراحی‌ها و توطئه‌های دشمنان پاسخ قوی و جدی خواهند داد.

وی یوم‌الله 22 بهمن را پایان سرکشی مستکبران در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: است: 22 بهمن ماه یادآور حماسه آفرینی و دلاورمردی‌های دلیر مردان و شیر زنانی است که در این سرزمین انقلابی جاودانه آفریدند و با ایثار و جانفشانی گوش به فرمان آن پیر فرزانه جمهوری اسلامی ایران را از لوث وجود استکبار و استعمار جهانی پاک کردند.

مسئول امور روحانیون سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مردم ایران با حفظ اتحاد و همدلی و با آگاهی و بصیرت دینی و سیاسی در مقابل تمامی تهدیدها و تحریم‌ها ایستاده و جهانیان را به تحیر وا داشته‌اند.

وی خواستار حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد و گفت: مردم با حضور پرشور خویش در راهپیمایی دشمن‌شکن این روز برگ زرینی دیگر بر صفحات پرافتخار تاریخ ایران اسلامی را نقش زنند و زمینه یأس و ناامیدی دشمنان را فراهم سازند.

درآستانه ولادت باسعادت نبی گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مراسم جشنی در شهر سامان برگزار شد.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول