اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه و استاندار خراسان شمالی در پیامی مشترک

22 بهمن آغازگر فصل نوینی از وحدت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه و استاندار خراسان شمالی در آستانه فرا رسیدن 22 بهمن در پیامی مشترک ضمن دعوت از مردم و مسئولان خراسان شمالی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردند: 22 بهمن آغازگر فصل نوینی از وحدت و انسجام ملی است.

22 بهمن آغازگر فصل نوینی از وحدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در پیام مشترک آیت‌الله مهمان‌نواز و ابوطالب شفقت که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس در خراسان شمالی نمابر شده، آمده است: این حرکت انقلابی و فرهنگی که ریشه در شعائر و ارزش‌های دینی و اسلامی دارد آغازگر فصل نوینی از وحدت و انسجام ملی و اسلامی تحت رهبری‌های حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت العظمی (مدظله‌العالی) در پرتو عنایت خداوند متعال باشد.

این پیام می‌افزاید: بیش از 33 سال تهدید، تحریم، اسلام هراسی و ایران ستیزی هیچ خللی در اراده‌ الهی این مردم نجیب ایجاد نکرد.

این پیام ادامه می‌دهد: امروز به برکت خون‌های پاک شهیدان و پاک‌ترین فرزندان این مرز و بوم ملت ما برای فتح قله‌های علمی جهان خیز برداشته و جوانان برومند ایران اسلامی هوشمندانه مسیر دشوار اما عزتمند خود را یافته‌اند.

همچنین در این پیام آمده است: دشمن از درک عظمت این ملت و نگین نایاب این حلقه‌ معنوی و الهی یعنی ولایت غافل مانده است. آری از او به یک اشاره و از ما به سر دویدن در این مصاف ناجوانمردانه اتکا ما به خداوند تبارک و تعالی و فرماندهی ما بر عهده سرداری از سرداران حضرت ولی عصر(عج) یعنی سید علی خامنه‌ای است.

این پیام می‌افزاید: موج بیداری اسلامی و نسیم روح بخش انفاس قدسی حضرت امام خمینی(ره) و رهبری‌های خردمندانه‌ ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای به برکت خون پاک شهیدان طومار حاکمان ظالم را در هم خواهد پیچید و زمینه را برای حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) فراهم خواهد کرد.

در پیام آیت‌الله مهمان‌نواز و شفقت تصریح شده است: آن روز دیر نیست زیرا همان‌گونه که امام خمینی(ره) کمونیسم را به حاشیه راند خلف صالحش سید علی نیز استخوان‌های لیبرال دموکراسی غرب را به حول قوه الهی در هم خواهد شکست ان‌شاءالله ....

در این پیام خاطرنشان شده است: مردم ما در صحنه‌های پیش رو نظیر راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند مجلس شورای اسلامی نشان خواهند داد که اراده‌ الهی حق است و حکومت عالم از آن صالحان خواهد بود.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول