اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خمین:

شرکت در راهپیمایی نمایش وحدت ملی مردم ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار خمین حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را قدرت‌نمایی و نمایش وحدت ملی مردم ایران اسلامی دانست.

شرکت در راهپیمایی نمایش وحدت ملی مردم ایران است

علی‌رضا کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: حضور گسترده و یکپارچه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن علاوه بر اینکه نمایش قدرت و وحدت ملی است، می‌تواند حامل پیام استکبارستیزی و دشمن‌ستیزی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن دو رویداد مهم در کشور دشمنان به دنبال این هستند تا با توطئه و تحریم و ترور  مردم را از انقلاب مایوس کرده و وحدت آنها را از بین ببرند، قطعا مردم ایران اسلامی بار دیگر تمامی توطئه‌های آنان را نقش بر آب کرده و وحدت و همدلی خود را همچنان به رخ دشمنان خواهند کشید.

فرماندار خمین با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در روز 22 بهمن یکپارچه فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل را سر داده و خود را مهیای تکرار بدر و خیبر دیگری می‌کنند، بیان داشت: این حضور همچنین پیامی برای ملت‌های مسلمان و بیداری اسلامی داشته و بارقه امید را در دل آنها زنده خواهد کرد.

کریمی با بیان اینکه ایران اسلامی به الگویی بی‌بدیل برای سایر کشورها تبدیل شده است، خاطر نشان ساخت: شرکت گسترده و منسجم مردم در راهپیمایی 22 بهمن حامل پیامی برای مسئولان نیز خواهد بود و آن این است که با پرهیز و اجتناب از چنددستگی و تفرقه صرفا به فکر خدمت صادقانه به مردم باشند.

وی به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و ادامه داد: شرکت در راهپیمایی مقدمه‌ای برای شرکت در انتخابات است که حضور در این صحنه نیز دشمنان را مایوس و مبهوت کرده و ضریب امنیت ملی را افزایش خواهد داد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول