اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

اجرای 49 پروژه آموزشی از محل تخریب و بازسازی

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: اجرای 49 پروژه آموزشی از محل تخریب و بازسازی در دستور کار است.

اجرای 49 پروژه آموزشی از محل تخریب و بازسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فنی استان اردبیل به اولویت‌های اجرایی استان در سال آینده اشاره کرد و اظهار داشت: در سال آینده تلاش می‌شود گازرسانی به روستاهای شهرهای مختلف به ویژه مناطق سردسیر در اولویت قرار گرفته و در کنار آن ایمنی راه‌ها و سطح سرویس راه‌های اصلی فرعی و روستایی افزایش یابد.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه در برنامه پنجم توسعه قرار است 10 درصد تصادفات و تلفات رانندگی کاهش پیدا کند، در اغلب محورهای اصلی استان اقدام به چهار خطه کردن تردد و عبور رانندگان کردیم و امسال در جذب اعتبارات بخش راه و ترابری نیز با 21 درصد افزایش روبه‌رو هستیم.

وی ضرورت راه‌اندازی واحدهای خدماتی در محور جدید اردبیل ـ سرچم را خاطرنشان کرد و گفت: در سال آینده تلاش می‌کنیم با راه‌اندازی این مجموعه‌های خدماتی سرویس‌دهی مناسب را به مسافران و رانندگان در این محور انجام دهیم.

معاون استاندار اردبیل دیگر اولویت اجرایی سال آینده را تکمیل تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، تکمیل پایاب سد خداآفرین، پروژه‌های متعدد آموزشی و اشتغالزایی و بیمارستان‌های نیمه‌تمام استان به ویژه ترومای اردبیل اعلام کرد.

بیگدلو ابراز داشت برای تکمیل بیمارستان ترومای اردبیل یک‌میلیارد و 800 میلیون تومان تامین اعتبار شده و در کنار آن شاهد تکمیل بیمارستان پارس‌آباد نیز خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون عمرانی استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ضرورت تکمیل 49 واحد آموزشی در دست اقدام را از محل تخریب و بازسازی یادآور شد و اظهار داشت: برای سال آینده پروژه مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس و حسینیه شهدای گمنام اردبیل در دستور کار است.

این مسئول در پایان سخنان خود بیان داشت: تجهیز فرودگاه اردبیل به دستگاه ILS و همچنین تکمیل جاده چهار خطه مشگین‌شهر ـ اردبیل جزو اولویت‌هاست.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول