اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر خبر داد

وجود 15 پروژه گردشگری در ابهر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: در حال حاضر در عرصه گردشگری 15 پروژه در شهرستان ابهر وجود دارد.

وجود 15 پروژه گردشگری در ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع گردشگری تاریوردی به افتتاح 40 پروژه همزمان با دهه فجر در شهرستان ابهر اشاره و تصریح کرد: اعتبار این پروژه‌ها بالغ بر 18 میلیارد تومان است.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: در حوزه عمران شهری نیز در هر چهار شهر شهرستان ابهر پروژه‌های مختلفی با اعتبار 12 میلیارد تومان در حال انجام است که 50 درصد این پروژه‌ها در دهه فجر و برخی پیش از دهه فجر افتتاح شده و می‌شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در عرصه گردشگری 15 پروژه در شهرستان ابهر وجود دارد، گفت: هم‌اکنون 12 پروژه گردشگری شهرستان در حال فعالیت است.

یوسفی از فعالیت خوب بخش خصوصی در شهرستان ابهر خبر داد و اظهار داشت: بیش از 200 واحد صنعتی در ابهر در حال فعالیت است که این واحدها 13 هزار کارگر، کارفرما و نیروی کار را در خود جای داده است.

وی در ادامه با اشاره به نقش انکارناپذیر مردم ولایت‌مدار و غیور ایران در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: مردم ایران طی سال‌های گذشته با احساس تکلیف و با محوریت ولایت، در برابر تمام هجمه‌های دشمنان ایستادگی کرده و توطئه‌های آنها را خنثی کرده‌اند.

علی یوسفی در ادامه به نقش امام خمینی (ره) در راستای پیروزی انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: هویت و شأن ما با امام خمینی (ره) معنا و مفهوم پیدا می‌کند و در تمام جهان این نظام و انقلاب را با نام ایشان می‌شناسند.

وی در ادامه افزود: در سراسر جهان هویت نظام جمهوری اسلامی ایران را با نام امام خمینی (ره) تعریف و تفسیر می‌کنند، چراکه امام تمام وجود ماست.

فرماندار ابهر با بیان اینکه انقلاب ایران الگوی تمامی مردم آزادیخواه جهان است، بیان کرد: این انقلاب در راستای فکر و اندیشه انقلابی و اسلامی امام خمینی (ره) تاسیس شده است.

وی تصریح کرد: امروز پرچمدار این اسلام، جمهوری اسلامی ایران است که امروز این نظام به برکت خون شهدا و با هوشیاری و بصیرت ملت ولایت‌مدار ایران در مسیر فتح قله‌های افتخار و سربلندی گام برمی‌دارد.

وی اضافه کرد:مردم ایران ثابت کرده‌اند که در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان ایستادگی کرده و در راستای حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

یوسفی تصریح کرد: در 33 سال گذشته، تمام این حرکت‌ها و حضورهای چشمگیر مردم در صحنه‌های مختلف به برکت و محوریت ولایت بوده است و در سال‌های گذشته نیز مشاهده کرده‌ایم که اگر گروه و یا فردی یک لحظه پا را از مسیر ولایت منحرف گذاشته باشد، خود را به ورطه هلاکت انداخته است.

وی در پایان پروژه گردشگری تاریوردی را یکی از بهترین پروژه‌های منطقه عنوان و تصریح کرد: خوشبختانه این پروژه از موقعیت استراتژیک و مناسبی برخوردار بوده و امیدوار هستیم که به زودی شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول