اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

7 پروژه عمرانی در اردبیل بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اردبیل گفت: هفت پروژه عمرانی استانی با زیربنای 5 هزار و 300 متر‌مربع همزمان با دهه فجر در اردبیل به بهره‌برداری رسید.

7 پروژه عمرانی در اردبیل بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل شهرام باباخانی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح همزمان این طرح‌ها در اردبیل اظهار داشت: اداره استاندارد شهرستان بیله‌سوار، مجتمع فرهنگی ـ هنری تازه‌کند پارس‌آباد، امور مالیاتی نمین، دار‌القرآن کورائیم نیر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پارس‌آباد، دار‌القرآن کارشناسان اردبیل و پایگاه امداد جاده‌ای مشگین‌شهر از جمله این پروژه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه‌ها از سه محل استانی، حوادث و سایر منابع تامین شده است، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما برای اسفند ماه نیز در حوزه مسکن مهر افتتاح‌های متعددی است که با حضور مسئولان استانی انجام خواهد شد.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اردبیل با یادآوری اینکه 3 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای استان به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: در شهرستان اردبیل 120 واحدی موسسه عمران نور، 120 واحدی سپاه منطقه اردبیل، 86 واحدی بنا یورد، 576 واحدی فرهنگیان کوثر و اضافه اشکوب و خود مالکین به بهره‌برداری خواهد رسید.

باباخانی با یادآوری سایر افتتاح‌ها در سایر شهرستان‌ها تصریح کرد: در شهرستان نمین 210 واحدی امیر ‌ساوالان، در شهرستان پارس‌آباد 129 واحد، در خلخال 25 واحد، در گرمی 121 واحد و در مشگین‌شهر 18 واحد همگی از محل اضافه اشکوب خود مالکین بهره‌برداری می‌شوند.

این مسئول همچنین به افتتاح‌های شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز اشاره کرد و با یادآوری اینکه در این شهرها نیز جمعاً 240 واحد مسکن مهر افتتاح می‌شود بیان داشت: در بخش بافت فرسوده نیز شاهد افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن 500 واحد مسکن در اسفند ماه خواهیم بود.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اردبیل با یادآوری اینکه همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان در آذر ماه سال جاری شاهد به بهره‌برداری رسیدن 5 هزار و 900 واحد مسکن مهر در استان اردبیل بودیم افزود: در سال جاری یک میلیون و 200 واحد مسکن مهر را در دست احداث داریم که 400 واحد روستایی و 800 واحد نیز در واحدهای شهری و شهرهای جدید است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، باباخانی در پایان سخنان خود اظهار داشت: در سال جاری طبق برنامه‌ریزی‌ها سهمیه سال 91 نیز از ساخت مسکن مهر مشخص می‌شود که سعی داریم در استان اردبیل این سهمیه را به سمت خود مالکین و بافت‌های فرسوده سوق دهیم.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول