اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل خبر داد

رشد 48 درصدی در افتتاح پروژه‌های دهه فجر اردبیل

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از رشد 48 درصدی افتتاح پروژه‌های دهه فجر اردبیل نسبت به سال 89 خبر داد.

رشد 48 درصدی در افتتاح پروژه‌های دهه فجر اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی طرح‌های عمرانی سطح استان اردبیل اظهار داشت: در ایام‌الله دهه فجر 246 پروژه و طرح عمرانی اقتصادی و تولیدی در جای جای استان با 157 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که سهم شهرستان‌ها مشخص و معین بود.

وی ادامه داد: در شهرستان اردبیل 70 طرح عمرانی و تولیدی با 106 میلیارد تومان افتتاح شد که 49 مورد از آنها عمرانی با 95 میلیارد تومان و 21 طرح تولیدی و صنعتی با 10.5 میلیارد تومان بود که دو پروژه نیز با 243 میلیون تومان در مرکز استان کلنگ‌زنی شد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل بیان داشت: به میمنت دهه فجر در بیله‌سوار 17 طرح و پروژه عمرانی با اعتبار یک‌میلیارد و 158 میلیون تومان افتتاح و یک پروژه نیز با 640 میلیون تومان کلنگ‌زنی شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان پارس‌آباد از 26 طرح افتتاح شده با 19 میلیارد تومان 23 مورد عمرانی و سه طرح نیز صنعتی و تولیدی بوده است، افزود: در این شهرستان چهار مورد کلنگ‌زنی را با سرمایه‌گذاری 620 میلیون تومان شاهد بویم.

بیگدلو همچنین از افتتاح 11 پروژه در سرعین با سرمایه‌گذری 14 میلیارد تومان خبر داد و گفت: هشت مورد از این پروژه‌ها عمرانی بوده که با سرمایه‌گذاری 5 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است که در این شهرستان گردشگرپذیر دو پروژه نیز به میمنت این ایام با 2 میلیارد و 200 میلیون تومان کلنگ‌زنی شد.

این مسئول به وضعیت شهرستان خلخال در جنوب استان اشاره کرد و ابراز داشت: در این شهرستان نیز 47 طرح و پروژه عمرانی تولیدی و خدماتی با سرمایه‌گذاری 19 میلیارد تومان افتتاح شده که 41 مورد آنها عمرانی و شش مورد تولیدی و خدمات بوده و شش پروژه نیز با اعتبار 4 میلیارد و 460 میلیون تومان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب در این شهرستان کلنگ‌زنی شد.

وی تصریح کرد: در شهرستان کوثر نیز 18 طرح عمرانی با 2 میلیارد و 935 میلیون تومان افتتاح شد که سه طرح نیز با سرمایه‌گذاری یک‌میلیارد و 190 میلیون تومان کلنگ‌زنی شد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در مورد وضعیت مشگین‌شهر و طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی شده در ایام دهه فجر ابراز داشت: در مشگین‌شهر 55 طرح با سرمایه‌گذاری 10 میلیارد افتتاح و به بهره‌برداری رسید که 43 مورد آن عمرانی و 12 مورد آن نیز تولیدی و خدماتی بوده که در این شهرستان با یک طرح کلنگ‌زنی شده به ارزش یک میلیارد و 150 میلیون تومان به مبارکی دهه فجر انجام شده است.

بیگدلو اظهار داشت: در شهرستان نمین نیز در ایام دهه فجر 33 طرح افتتاح شد که 28 مورد آن با 7 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری عمرانی و مابقی نیز در بخش‌‌های دیگر بوده و در همین راستا دو طرح نیز با 500 میلیون تومان سرمایه‌گذاری اولیه کلنگ‌زنی شده است.

این مسئول با بیان اینکه در شهرستان نیر در سالگرد ایام پیروزی انقلاب 15 طرح با 2 میلیارد و 270 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: 13 طرح و پروژه مربوط به بخش عمرانی با 2 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بوده و به همین مناسبت یک طرح نیز با 220 میلیون تومان در این شهرستان کلنگ‌‌زنی شد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: در شهرستان مرزی گرمی نیز در همین ایام هفت طرح عمرانی با 3 میلیارد و 410 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده تا مردم از خدمات آن استفاده کنند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول