اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم(ع):

مردم در 22 بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نقشه‌های دشمنان انقلاب را نقش بر آب می‌کند.

مردم در 22 بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد علی‎محمد اکبری ظهر امروز در جمع اهالی دول تو و رزمندگان این یگان در مدرسه این روستا، اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی نور امید، انسانیت و معنویت را در کشور می‌گستراند.

وی فرمایشات مقام معظم رهبری را چراغ راه توسعه کشور دانست و گفت: برهمین اساس راه عزت و ‏سربلندی واقعی در تبعیت از منویات معظم له ‏است.

اکبری با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نقشه‎های دشمنان انقلاب را نقش بر آب می‌کند، گفت: با توجه به شرایط امروز انقلاب بر تک‌تک ما تکلیف است که در راهپیمایی 22 بهمن ابهت خود را به جهانیان نشان دهیم.

فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) بر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و گفت: ملت همیشه در صحنه انقلاب اسلامی این روز تاریخی و سرنوشت ساز را هیچگاه فراموش نکرده و تا ابد در اذهان خود زنده نگه می‌دارند.

وی یادآور شد: همه باید با تبعیت از فرمان ولی امر مسلمین شرکت گسترده‌ای در این راهپیمایی داشته باشیم و در هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن این راهپیمایی از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

اکبری تصریح کرد: فردا جهان استکبار بار دیگر با دیدن حضور حماسی مردم رد راهپیمایی 22 بهمن می‌بیند ملت ایران به امام، انقلاب، شهدا و مقام معظم رهبری وفادارند و تا پای جان در مقابل زور و ستم می‌ایستند.

فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) بر لزوم تبیین جایگاه ولایت‌فقیه به جوانان اظهار داشت: باید جایگاه ولایت به جوانان شناسانده شود تا ایشان راجع به این جایگاه اطلاعات کامل داشته و بصیرتشان افزایش پیدا کند.

وی در ادامه به توطئه‌های دشمنان در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ابراز داشت: تاکنون دشمنان نتوانسته‌اند اهداف خود را به نتیجه برسانند و تا زمانی که حق و باطل است مردم کمر همت را بسته و از حقانیت دفاع می‌کنند و نمی‌گذارند دشمن در بین آنها نفوذ کرده و وحدت‌شکنی کند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول