اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم طی بیانیه‌ای

ملت آرمان‌گرایی را در 22 بهمن به نمایش می‌گذارند

خبرگزاری فارس: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشت و اعلام کرد: ملت آرمان‌گرایی را در 22 بهمن به نمایش می‌گذارند.

ملت آرمان‌گرایی را در 22 بهمن به نمایش می‌گذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آمده است: 22  بهمن روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمان‌های امام و مقتدای خویش حضرت امام خمینی(ره) و با هدایت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستاده و از حقوق مسلم خویش در عرصه‌های مختلف سیاسی و علمی وفرهنگی و... صیانت می‌کند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ملت ایران همه ارزش‌های اسلامی را در جهان امروز که تشنه معنویت و عدالت بود زنده کرد و به اسلام و مسلمانان هویت جدیدی داد و ملت ایران را الگویی تمام عیار برای عدالت خواهان و مستضعفان دنیا کرد و اکنون به برکت انقلاب اسلامی، وعده الهی حضرت امام(ره ) مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته منطقه در حال تحقق است.

در این بیانیه اضافه شده است: طاغوت‌های منطقه یک به یک نابود می‌شوند و رژیم صهیونیستی روز به روز در انزوای بیشتر قرار می‌گیرد. امواج خروشان بیداری اسلامی خاورمیانه و شمال آفریقا را فرا گرفته و کشورهایی چون آمریکا و انگلیس که روزگاری خود عامل بحران آفرینی در دیگر کشورها شده بودند، امروز در بحران‌های شدید به سر می‌برند. آری این مسائل حقایق روشنی است که سال‌ها پیش امام عظیم شأن ما و نیز مقام معظم رهبری حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای آنها را پیش بینی و اعلام کرده بودند.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: مردم ایران در حالی برای برپایی مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خود و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن آماده می‌شوند که امسال شیرینی پیروزی را با مردم مسلمان مصر، تونس، لیبی و یمن شریک هستند و امیدوارند به زودی مردم مسلمان بحرین و در آینده نزدیک سایر ملت‌های زیر ظلم و ستم را نیز شادکام از حلاوت غلبه بیداری اسلامی ببینند.

در پایان این بیانیه آمده است: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به عنوان نخستین نهاد انقلابی، فرهنگی و تبلیغی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با تبریک تقارن ایام هفته وحدت و ولادت رسول اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ضمن گرامی داشت این روز بزرگ و تکریم مقام شامخ شهدای انقلاب و امام شهیدان و تجدید میثاق با آرمان‌های آن مرد الهی، همگام با ملت فهیم ایران، با ارزش‌ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید عهد کرده و بیعت خود را با رهبر و مقتدای خویش تازه می‌کند. بی‌شک ملت مسلمان و نستوه ایران اسلامی در دهه چهارم انقلاب و در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که چشم جهانیان به ایران اسلامی دوخته شده است، به نشانه تبعیت از بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران در چهاردهم  بهمن ماه سال جاری استوارتر از همیشه، با حضور حماسی و گسترده خود در روز 22 بهمن، بار دیگر ایستادگی و استقامت بر سر آرمان‌های ارزشمند خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول