اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جبهه پایداری زنجان خواستار حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد

خبرگزاری فارس: جبهه پایداری استان زنجان خواستار حضور همه‌جانبه مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن شد.

جبهه پایداری زنجان خواستار حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در بیانیه جبهه پایداری استان زنجان که به خبرگزاری فارس در زنجان ارسال شده آمده است: ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی در حالی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارد که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی گرفتار جنبش‌های مردمی در داخل و خارج از مرزهای خود و از نظر اقتصادی با بحران روبه‌رو هستند.

در این بیانیه آمده است: ایران اسلامی این روزها در حالی جشن‌های انقلاب را با شکوه‌تر از همیشه برگزار می‌کند که دشمنان نظام و انقلاب و در راس آن آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل از پیشرفت‌های ملت بزرگ و جوانان انقلابی آن بیش از گذشته سر در گم و مستاصل بوده و تنها را مقابله با فوران علم و دانش در ایران اسلامی را تحریم و ترور ناجوانمردانه دانشمندان جوان هسته‌ای می‌دانند.

در ادامه بیانیه جبهه پایداری استان زنجان با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب تصور می‌کنند که می‌شود با پاشیدن مشتی خاک از نورافشانی خورشید جلوگیری کرد، آمده است: اما دشمنان نمی‌دانند ملتی که 33 سال در مقابل همه توطئه‌ها و جنگ‌های سخت و نرم آنها ایستاده‌اند نه تنها با اینگونه اقدامات دلسرد و مایوس نمی‌شود، بلکه مصمم‌تر و ثابت قدم‌تر از گذشته به راه خود ادامه داده و با تبعیت از رهبری همه نقشه‌های شوم آنها را خنثی خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ایران اسلامی به یمن قیام امام خمینی (ره) و با عنایت ویژه خداوند، موجبات بیداری اسلامی در جهان را 33 سال پیش فراهم ساخته و امروز این انقلاب بزرگ که به تعبیر امام (ره) معجزه قرن بود عالم تاب شده و همه جهان را فرا گرفته و طومار دیکتاتورها را یکی پس از دیگری در هم می‌پیچد.

در ادامه بیانیه جبهه پایداری استان زنجان آمده است: در حالی که لیبرالیسم و حاکمیت سرمایه‌داری لجام‌گسیخته در حال فروپاشی است، فریادهای به بپاخاسته در کشورهای اسلامی مقدمه یک قیام فراگیر علیه استبداد جهانی است و بشریت به زودی تجربه‌ای از حیات سیاسی را خواهد دید که در آن استبداد و استکبار از نفس افتاده که ظهور حضرت مهدی حجةابن الحسن العسکری (عج) و حکومت صالحان را بر جهان نوید می‌دهد.

در این بیانیه آمده است: اکنون پس از 33 سال انقلاب اسلامی ایران این امانت بزرگ الهی در دست خلف صالح او حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار گرفته، شخصی که جهانیان بارها به صداقت و علم، ایمان و عمل، تقوی و تدبیر او در مقاطع گوناگون اذعان کرده‌اند که بر همه ماست با تبعیت از رهبری در راستای پیشرفت، ترقی و تبلور روز افزون این انقلاب و نظام گام برداریم.

در ادامه این بیانیه آمده است: در آستانه 22 بهمن روز پرشکوه پیروزی و سرافرازی انقلاب اسلامی ایران جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان ضمن دعوت از همه گروه‌ها و احزاب به ویژه ملت غیور و همیشه در صحنه ایران حامیان و وفاداران همیشگی انقلاب اسلامی دعوت می‌کند تا در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن حضور و بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان داخلی و خارجی بزنند.

در پایان این بیانیه اعضا و مسئولان جبهه پایداری استان زنجان با تاکید بر قرار گرفتن ایران اسلامی در برهه‌ای حساس از همه آحاد ملت دعوت کرده‌اند تا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از نظام و انقلاب اعلام و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام (ره) و تجدید پیمان با جانشین به حق ایشان مشت محکمی بر دهان دشمنان بکوبند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول