اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت ایثارگران آبادان و خرمشهر:

22 بهمن فرصتی برای نمایش اقتدار ملت ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت ایثارگران آبادان و خرمشهر گفت: 22 بهمن فرصت خوبی برای نمایش اقتدار ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی است.

22 بهمن فرصتی برای نمایش اقتدار ملت ایران اسلامی است

حسینعلی خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: عظمت و شکوه 22 بهمن و حضور مردم در راهپیمایی این روز تجدید میثاق با رهبری به عنوان ولی فقیه زمان است.

وی ادامه داد: ما اطمینان داریم که مردم در این راهپیمایی حضوری پرشور دارند زیرا مردم ما مردمی آگاه، فهیم، هوشمند و دشمن‌شناس هستند و مقتضیات زمان را تشخیص داده و وظایف خود را می‌شناسند.

دبیر جمعیت ایثارگران آبادان و خرمشهر اضافه کرد: تاکنون نیز که سه دهه از پیروزی انقلاب می‌گذرد و وارد 32 سالگی این انقلاب می‌شویم مردم به نحو شایسته و مطلوب ایفای نقش و انجام وظیفه کرده‌اند.

خسروی تأکید کرد: مردم باید بدانند کشور ما امروز نیز در معرض تهدید است و دشمنان همان طور که در جنگ نرم جلو آمده‌اند همواره در حال توطئه هستند، البته مقاومت و ایستادگی مردم و هوشمندی رهبری معظم سبب شده که دشمن در توطئه‌های خود شکست خورده و عقب‌نشینی ‌کند.

وی تصریح کرد: برای اینکه مردم مجدد جواب دندان‌شکنی به استکبار جهانی و ایادی آن دهند باید در راهپیمایی امروز که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است حضور جدی‌تری داشته باشند.

دبیر جمعیت ایثارگران آبادان و خرمشهر در ادامه تصریح کرد: مردم باید با حضور بیشتر و باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را از اهداف شوم و نابخردانه‌ای که دارد، مأیوس و ناامید کنند.

خسروی در پایان خاطرنشان کرد: راهپیمایی امروز یکپارچگی، اتحاد و حدت ملت ما را به نمایش می‌گذارد و به دنیا نشان می‌دهد که این ملت همواره پشتیبان انقلاب، نظام و رهبری هستند و هیچگاه دست از آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی برنمی‌دارند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول