اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 24 بهمن در کشتی کلانشهرهای کشور

کشتی گیران قمی برای دفاع از عنوان قهرمانی به میدان می‌روند

خبرگزاری فارس: کشتی گیران قمی برای دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته خود در پیکارهای کلانشهرهای کشور با حریفان پیکار می‌کنند.

کشتی گیران قمی برای دفاع از عنوان قهرمانی به میدان می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم قم مدافع عنوان قهرمانی سال گذشته پیکارهای کشتی آزاد کلانشهرهای کشور، قرار است در رقابت‌های امسال که به میزبانی شهرداری اهواز برگزار می‌شود برای تکرار این موفقیت به مصاف حریفان بروند.

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی شهرداری کلانشهرهای کشور از روز دوشنبه بیست و چهارم بهمن ماه به مدت دو روز به میزبانی اهواز برگزار می‌شود و طی آن تیم‌های کشتی کلانشهرهای مختلف کشور در این جام به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، این مسابقات با حضور پرسنل و فرزندان کارکنان شهرداری‌های هشت کلانشهر کشور و در هر دو رشته کشتی آزاد و فرنگی در اوزان مختلف در محل خانه کشتی شماره یک شهر اهواز برگزار خواهد شد.

تیم کشتی قم در حالی به این دوره از پیکارها اعزام می‌شود که این دوره از رقابت‌ها با هماهنگی معاونت اجتماعی و امور ورزش شهرداری اهواز و با همکاری هیئت کشتی استان خوزستان با میزبانی از تیم‌های هشت کلانشهر به انجام می‌رسد.

اما رقابت‌های کشتی کلانشهرهای کشور در حالی امسال به میزبانی اهواز برگزار می‌شود که سال گذشته کلانشهر قم میزبان این دوره از پیکارها بود و در نهایت تیم قم با 62 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت.

در پایان این پیکارها که دی ماه سال گذشته در سالن شهرداری قم برگزار شد، این تیم کشتی قم بود که موفق شد با کسب 62 امتیاز عنوان نخست را به خود اختصاص دهد، در حالی که تیم کشتی مشهد با 61 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد و  مقام سوم به تیم کشتی آزاد تهران رسید که در مجموع  49 امتیاز کسب کرد، ضمن اینکه کلانشهر کرج نیز به مقام چهارم این پیکارها دست پیدا کرد.

در مسابقات کشتی آزاد کلانشهرهای کشور، کشتی گیران آزاد کار در هفت وزن 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند و کشتی‌گیران قدرتمند و مطرحی از کلانشهرهای مطرح کشور در این مسابقات حضور داشتند.

در بخش انفرادی نیز به ترتیب اوزان هفت گانه، در وزن 55 کیلوگرم مسلم نادری خادم از مشهد، در وزن 60 کیلوگرم مسعود محمودی از تهران، در وزن 66 کیلوگرم محسن جهان‌بخشیان از تهران، در وزن 74 کیلوگرم حمید دهدار از مشهد، در وزن 84 کیلوگرم جواد عرفانیان از مشهد، در وزن 96 کیلوگرم الیاس بختیاری از قم و در وزن سنگین 120 کیلوگرم داود یارجانعلی از قم به عنوان قهرمانی دست یافتند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول