اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه‌ مشترک جامعه ورزش و بسیج ورزشکاران به مناسبت 22بهمن

ایران اسلامی امروز پرچمدار دفاع از ملت‌های مظلوم و آزاده است

خبرگزاری فارس: جامعه ورزش استان کرمانشاه و بسیج ورزشکاران سپاه حضرت نبی اکرم(ص) به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 22بهمن بیانیه‌ای مشترک صادر کردند.

ایران اسلامی امروز پرچمدار دفاع از ملت‌های مظلوم و آزاده است

به گزارش خبر گزاری فارس از کرمانشاه ،جامعه ورزش استان کرمانشاه و بسیج ورزشکاران سپاه نبی اکرم (ص) به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن بیانیه مشترک صادر کردند.

در این بیانیه آمده است؛ راهپیمایی جامعه بزرگ ورزش استان از ساعت 9 صبح روز 22 بهمن ماه از  مقابل درب اصلی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه واقع در بلوار شهید بهشتی آغاز خواهد شد.

این بیانیه می‌افزاید: انقلاب اسلامی ایران با حرکت و جوشش مردمی اقشار مختلف که از زور و جور رژیم ستمشاهی و بی اعتنایی به دین و باورهای اسلامی به تنگ آمده بودند به رهبری زعیم عالیقدر حضرت امام خمینی‌( ره ) به پیروزی رسید تا امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و ایستادگی ملت در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام استکبار، با عزت و اقتدار پرچمدار دفاع از ملت‌های مظلوم و آزاده‌ای باشد که می‌خواهند در سایه اصول عدالت و حق طلبی، اجازه ندهند منافع ملی کشورشان از سوی نظام استکبار به یغما برود.

در ادامه این بیانیه آمده است؛ ایران اسلامی امروز به برکت مبارزه مردم با نظام طاغوت و برچیدن بساط ظلم و جور به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی و قطع کردن دست سلطه‌گران از ذخایر ملی این مرز و بوم‌، در تمام عرصه‌ها قدم‌های موثری را در جهت شکوفایی خلاقیت‌های جوانان ایرانی و دستیابی به افق‌های تازه‌ای از رشد و پیشرفت و توسعه در دنیا به جلو بر داشته است تا این مسئله بویژه برای نظام سلطه به رهبری امریکا بد‌جوری گران بیاید.

این بیانیه می افزاید؛ جامعه ورزش استان کرمانشاه و بسیج ورزشکاران سپاه نبی اکرم (ص) اعم از قهرمانان، ورزشکاران، مسوولان و کارکنان‌، سی و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را همگام با ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی گرامی می دارد. خانواده بزرگ ورزش همپا و هم دوش دیگر اقشار خداجوی و ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند تا ضمن تجدید بیعت خود با مقام معظم رهبری یکصدا فریاد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سردهند.

در خاتمه این بیانیه آمده است؛ هم صدایی و هم نوایی این جامعه در ندای "22 بهمن ماه، یوم الله ، یوم الله" تجدید خاطرات تلاش مردم بزرگ ایران و خون‌های پربهای شهیدان این راه بزرگ در آفرینش انقلابی باشکوه خواهد بود

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول