اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

طنین فریاد استکبارستیزی هنرمندان چهارمحال و بختیاری در 22 بهمن

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: اصحاب فرهنگ و هنر این استان در راهپیمایی 22 بهمن همگام با دیگر اقشار مردم فریاد استکبارستیزی سر خواهند داد.

طنین فریاد استکبارستیزی هنرمندان چهارمحال و بختیاری در 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین گنجی پیش از ظهر امروز در همایش قرآن و خانواده در مجتمع فرهنگی هنری مهر شهرکرد با تبریک میلاد حضرت محمد(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع)، اظهار داشت: تاریخ پرافتخار حیات پیامبر اکرم(ص) از کودکى تا بعثت، سراسر بر پاکى نفس و طهارت باطن، آراستگى ظاهر و عزت و کرامت ایشان گواهى مى‌دهد که ما مسلمانان به واسطه داشتن چنین پیامبری بر خود می‎بالیم.

وی افزود: در دین اسلام بزرگان و شخصیت‌های والایی وجود دارد که شایسته است نسبت به ارزش وجود ایشان آگاهی و شناخت بیشتری پیدا کنیم و منش و سیره آن‌ها را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

گنجی با بیان اینکه قرآن کریم بهترین و مهم‌ترین منبع هدایت انسان‌ها است، ترویج فرهنگ قرآنی را از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره‌کل عنوان کرد و گفت: در همین راستا در دهه فجر امسال تلاش کردیم تا با اجرای برنامه‌هایی از جمله برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برپایی نشست‌های تفسیر سوره‌های قرآن، اجرای جشن‌های قرآنی با حضور فعالان قرآنی و خانواده آنان، توزیع قرآن و کتب ادعیه گام مهمی برداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر این استان در راهپیمایی 22 بهمن همگام با دیگر اقشار مردم فریاد استکبار ستیزی سر خواهند داد، ‌افزود: ملت ایران در این برهه از زمان به دلیل فشارها و اقدامات دشمن در راستای ضربه زدن به نظام و انقلاب باید هوشیار باشند و با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکمی این تهدیدها بدهند.

گنجی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب هیچگاه از انقلاب اسلامی غافل نشده و همواره درصدد ضربه زدن به آن هستند، تصریح کرد: دشمنان نظام در سی و سه سال گذشته تلاش زیادی برای ضربه زدن به ایران اسلامی داشته‌اند و اکنون که در آستانه برگزاری نهمین دوره مجلس هستیم این تلاش‌ها نمود بیشتری پیدا کرده است.

وی افزود: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مقطع بسیار مهم و حساسی در تاریخ کشور به شمار می‎رود که مردم باید آگاهانه و با هوشیاری کامل با انتخاب فرد اصلح بهترین سرنوشت را برای خود  رقم بزنند.

گنجی توجه به اجرای صحیح قانون را مهم‌ترین اصل برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه دانست و گفت: اگر قانون به درستی اجرا شود و هم مردم و هم داوطلبان و طرفداران آن‌ها حقوق یکدیگر را رعایت کنند انتخاباتی سالم و بی‌حاشیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول