اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

بصیرت عامل ضروری در مقابله با جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: بصیرت عامل مهم در مقابله با جنگ نرم دشمن است.

بصیرت عامل ضروری در مقابله با جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم جشن انقلاب و در جمع مسولان و جمع کثیری از مردم این شهر با اشاره به نقش حضور مردم در صیانت از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: ملت غیور و ولایت‌مدار ایران در هر صحنه و برای دفع هر فتنه‌ای و برای دفاع از حکومت جمهوری اسلامی ایران همواره حضوری پرشور و حماسی داشته‌اند.

وی در ادامه افزود: دشمن زمانی فتنه‌ها را از روی پیش ما خواهد برداشت که ما دست از اسلام برداریم چراکه دشمنان دین، اصول و اعتقادات ما را مورد هدف خود قرار داده و کاری به نظام سیاسی ما ندارند چراکه موجودیت و وجود ما با دین، دین‌مداری، اسلام، اصول و آرمان‌های اسلامی گره خورده است.

فرماندار خرم‌دره مهمترین بحث امروز کشور را جنگ نرم دشمن دانست و خاطرنشان کرد: در طول 30 سال گذشته دشمن همزمان جنگ سخت و نرم را بر نظام ما تحمیل کرد ولی پس از مواجه شدن با پاسخ دندان‌شکن ملت ایران در جنگ سخت، شفافیت جنگ نرم پررنگ‌تر شد.

وی با بیان اینکه دشمن از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می‌کند، اظهار داشت: امروز ولایت محور اقتدار و عزت نظام است و دشمن تمامی ضربه‌های که از ایران خورده به سبب ولایت بوده است که به این سبب دشمنان تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های به سمت ولایت نشانه گرفته‌اند.

وی با تأکید بر لزوم ولایت‌مداری تمامی آحاد جامعه، خاطرنشان کرد: اقتدار، عزت و سرافرازی امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل وجود ولایت است چراکه مسیر ولایت، مسیر خدا، انبیاء و ائمه اطهار (ع) است.

نوری‌پور دهه فجر را یکی از عبرت‌های قابل تامل انقلاب اسلامی، نشان‌دهنده معجزه توکل به قدرت الهی و ایستادگی همراه با بصیرت در راه رسیدن به هدف دانست.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه بصیرت و مقابله آگاهانه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن گفت: ما باید همواره بصیرت و دشمن‌شناسی را در سرلوحه کارهای خود قرار دهیم تا بتوانیم به اهداف متعالی نظام دست پیدا کنیم.

فرماندار شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: امروز نیز بصیرت دینی، ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری ضرورت حیاتی به ‌منظور مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تصریح کرد: یکی از عوامل مهمی که سبب شد توطئه‌های استکبار جهانی خنثی و انقلاب اسلامی به سلامت از گردنه‌های پرپیچ و خم عبور کند، درایت و بصیرت امام خمینی‌ (ره) بود.

نوری‌پور داشتن بصیرت را در این مقطع از انقلاب اسلامی بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و افزود: بی‌بصیرتی در این شرایط مهم به دین و انقلاب ضربه و آسیب وارد می‌کند.

انتهای‌پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول