اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/28

مشارکت در انتخابات دشمنان را از جنگ نرم مأیوس می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول عملیات سپاه ناحیه شاهرود گفت: دشمنان اسلام و انقلاب با دیدن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از جنگ نرم هم مأیوس می‏شوند.

مشارکت در انتخابات دشمنان را از جنگ نرم مأیوس می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، صبح امروز نشست سیاسی واحد مقاومت پیشگام شهید بهشتی بسیج دانش‏آموزی حوزه مقاومت ایمان شاهرود با حضور 350 نفر از بسیجیان و مسئولان واحد در سالن اجتماعات مجتمع شهید بهشتی برگزار شد.

در این نشست مسئول عملیات سپاه ناحیه شاهرود با تبریک دهه فجر و هفته وحدت در سخنانی با اشاره به عزت و عظمت ایران اسلامی در منطقه و جهان گفت: شما جوانان باید بدانید که این اقتدار و عزتی که ما در دنیا اکنون به دست آورده‏ایم، حاصل تلاش امام و ملت بزرگ ایران به ویژه شهدای انقلاب اسلامی است.

علی باقری با اشاره به پیشرفت‏های کشور در ابعاد مختلف گفت: یکی از دلایل این همه پیشرفت، توکل و ایستادگی ملت ایران است که با استقلال خود و دوراندیشی و تفکر و تعقل توانست اکنون یکی از قدرت‏های علمی و فناوری جهان باشد و این اراده و ایستادگی ماست که دشمنان را مأیوس و ناامید کرده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه ملت ایران گفت: دشمنان بعد از ناکامی در جنگ سخت و فشارهای مختلف اقتصادی و تحریم‏ها، اکنون رو به جنگ نرم آورده‏اند که رهبر انقلاب بارها به آن اشاره داشتند و تذکرات لازم در این خصوص را بیان کردند و اکنون شما جوانان باید هوشیار باشید که امروز دشمن شما ماهواره‏ها و وسایل ارتباط جمعی دیگر بوده که در تلاش هستند اندیشه و تفکر شما را تسخیر کنند و این به مراتب خطرناک‏تر از جنگ سخت و رو در رو است.

باقری در پایان سخنان خود گفت: شما جوانان باید بصیرت خود را بالا ببرید تا در مقابل تهاجم خاموش دشمن مقابله کنید و این کار تنها از راه تمرین و مطالعه و تفکر کردن به دست می‏آید، پس تلاش خود را انجام دهید و در مقابل حمله هوشمندانه دشمن پاتک اساسی بزنید، تا دشنمان ناامید شوند همان‌طور که اکنون هم مأیوس هستند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول