اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر:

شبهه در قرآن از اهداف جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: تمام اهداف جنگ نرم متوجه ایجاد شبهه در قرآن کریم و شک و تردید در مسائل وحی، پیامبر اکرم (ص) و شک بین مسلمانان است.

شبهه در قرآن از اهداف جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان علی‌اصغر صادقی پیش از ظهر امروز در همایش آموزش جنگ نرم، تهدید نرم و شیوه‌های مقابله با آن اظهار داشت: جنگ نرم از ابتدای ظهور پیامبر اسلام (ص) وجود داشته است.

صادقی افزود: زمانی که پیامبر اسلام در یک چارچوب روشن علمی و منطقی وارد صحنه آوردگاه خود با اندیشه‌های بشر شد، کافران متوجه شدند که توان مبارزه با آن را ندارند.

وی عنوان کرد: اعراب جاهلیت از نظر سخن‌وری پیشتاز بودند، زیرا زبان عربی دارای گستردگی وسیعی در دامنه لغات است و ویژگی دیگر اعراب آن دوره روحیه خشن و جنگ‌طلبی آن‌ها بوده است.

صادقی تصریح کرد: با این روحیه زندگی آن‌ها که سرشار از تاریکی و گمراهی بود با وجود پیامبر اسلام (ص) دچار تحول و دگرگونی شد و آن‌ها را وادار به مبارزه سخت و نرم علیه اسلام و قرآن کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر ابراز داشت: دنیای امروز به این نتیجه رسیده است، آیات قرآن چیزی جز ارتباطات ناب بشری نیست و موجب هدایت فکر بشر به سمت خداوند می‌شود و تمام مطالب قرآن کریم بار علمی دارد.

صادقی خاطرنشان کرد: از نظر علمی کتاب‌های ادیان دیگر دچار تحریف گسترده شده‌اند و مطالب آن‌ها در مقایسه با قرآن کریم مطالبی سطح پایین است.

وی گفت: 18 سال پیش مقام معظم رهبری اعلام کردند که جنگ نرم تمام عیار شروع شده است و تمام مستکبران با تمام نیرو در حال نامطلوب نشان دادن اسلام و قرآن هستند.

مدیرکل سابق امور فرهنگی دانشگاه شهید باهنر افزود: در حال حاضر دو تفکر صهیونیست‌ها و اسلام در دنیا باقی مانده است و ترس از پیشرفت اسلام سبب شده تا به اسم بنیادگرایی مسلمانان بی‌گناه را بکشند و از بین ببرند.

صادقی اذعان داشت: واقعیات و ارزش‌های اسلام به اندازه‌ای گسترده و همه‌گیر است که کسی نمی‌تواند آن را انکار کند.

وی عنوان کرد: اسلام آن چنان قدرتی دارد که نه تنها توانسته تحولات عمیقی در جامعه ایران به وجود آورد، بلکه نظام قدرتمند و مستحکمی مانند جمهوری اسلامی ایران را به دنیا معرفی کرده است.

صادقی اظهار داشت: تمام اهداف جنگ نرم متوجه ایجاد شبهه در قرآن کریم و شک و تردید در مسائل وحی، پیامبر اکرم (ص) و شک بین مسلمانان است.

وی گفت: اسلام راه استیلا و سیطره کفر و شرک را بر همه جا گرفته و همه مردم جهان باید زیر یک پرچم واحد که توحید و عدل الهی است، قرار بگیرند.

صادقی خاطرنشان کرد: پیشرفت ایران اسلامی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به قبل از انقلاب بسیار چشمگیر است و در تمام زمینه‌ها می‌توان اثرات آن را مشاهده کرد.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول