اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع):

دشمنان در جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به نظام و رهبری هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز تهدیدهای دشمنان تغییر یافته و آنها می‌خواهند به نظام و رهبری آسیب بزنند.

دشمنان در جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به نظام و رهبری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی نصیری در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره وبلاگ نویسان بسیجی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه همچون گذشته برنامه‌های کاربردی را ارائه دادند و معظم‌له در مقاطع مختلف هر کجا که احساس کردند باید ورود کنند، وارد شده‌اند و ما نیز به عنوان سربازان ولایت باید فرمایشات ایشان را خوب گوش داده و از آنها بهره‌برداری کنیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) با اشاره به دهه مبارک فجر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک حادثه عادی نبود، بلکه شروع حرکتش با آغاز حرکت امام خمینی (ره) در سال 42 بود و پس از حوادث مختلف در بهمن ماه 57 به پیروزی رسید که این پیروزی حادثه بزرگی بود.

وی در ادامه عنوان کرد: از سال 42 دشمنان نظام 23 سال تلاش کردند که این انقلاب به پیروزی نرسد چرا که آنها دلیل محتوایی انقلاب اسلامی ایران را خوب درک کرده بودند و امروز نیز بعد از 33 سال جهانیان به اهمیت انقلاب پی برده‌اند.

نصیری با بیان اینکه ‌انقلاب اسلامی با هدایت امام خمینی (ره) و مقاومت مردم شکل گرفت و پیروز شد، خاطرنشان کرد: همواره توطئه‌های دشمنان برای شکست این نظام اسلامی نتیجه‌ای نداشت، بر خلاف اینکه دشمن در کشورهای مختلف با کودتاهایی توانست نتیجه‌ای که می‌خواست کسب کند اما در جمهوری اسلامی ایران و طی دوران مختلف بارها و بارها علیه ایران توطئه کرد و در دهه 60 که این توطئه‌ها به اوج خود رسیده بود، نتوانست خدشه‌ای به نظام جمهوری اسلامی وارد کند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) با اشاره به اینکه استکبار به رهبری آمریکا درصدد نابودی انقلاب اسلامی بود، بیان داشت: زیر ساختی که امام بنا نهاد زیرساختی نیست که به این سادگی خراب شود، اما اکنون نوع تهدید دشمن عوض شده و می‌خواهد آسیب را به نظام و رهبری بزند و بین مردم و رهبری و مردم و اسلام فاصله بیندازد و این کار نیاز به اسلحه ندارد و یک باور است و جوانان امروز ما باید مراقب باشند تا این باورهای غلط در اذهان آنها جای نگیرد و با تمام توان در راستای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشش کنند.

نصیری در پایان با تاکید بر اینکه جنگ امروز دشمن جنگ نرم است و ابزارهای آن تغییر یافته است، تصریح کرد: امروز دشمن از امکانات خود همچون سایت‌ها، ماهواره و فضای مجازی استفاده می‌کند و در تهدید جنگ نرم، آتش دشمن این است که یک مقاله می‌نویسد و در درون تشکیلات شکاف ایجاد می‌کند و بسیجیان ما باید با تحقیق و دقت در نوشتن مطالب مفید در وبلاگ، نگذارند دشمن به هدف خود برسد و شما باید در مقابل جنگ نرم دشمن حالت تهاجمی گرفته و در این فضاهای مجازی مطلب داشته باشید و با کار و تلاش جدی دشمن را در این عرصه نیز از پا در بیاورید.

این گزارش حاکی است، جشنواره وبلاگ نویسان بسیجی سپاه سیدالشهدا (ع) با حضور علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، فرماندهان نواحی این سپاه، سرکلانتر نهم پلیس پایتخت، مسئولان ارشد شهرستان ری و وبلاگ نویسان بسیجی در سالن همایش‌های حضرت ولی‌عصر (عج) فرهنگسرای ولاء برگزار شد.

انتهای پیام/و۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول