اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتور‌سواری استان کرمانشاه خبر داد:

برگزاری یک دوره مسابقات اسلالوم در روز 21بهمن‌ماه

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتور‌سواری استان کرمانشاه گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر یک دوره مسابقات اسلالوم در روز جمعه21 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

برگزاری یک دوره مسابقات اسلالوم در روز 21بهمن‌ماه

بهمن مشتکوب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: رشته‌های اتومبیلرانی و موتورسواری ورزشی مفرح و شاد است که جوانان بیشماری به این ورزش علاقمند هستند.

وی تصریح کرد: اتومبیلرانی نه تنها در کرمانشاه بلکه در سراسر ایران ورزشی نوپا است که نیاز به توجه هر چه بیشتر مسئولان دارد.

مشتکوب با اشاره به این مطلب که عده‌ای اتومبیلرانی را ورزش محسوب نمی‌کنند تصریح کرد:  اتومبیلران ورزشی تمام عیار است چراکه ورزشکاران آن روزانه به هشت ساعت فعالیت بدنسازی نیاز دارند.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتور‌سواری استان با بیان اینکه انجام این رشته از سایر رشته‌ها مشکل‌تر‌است افزود: اتومبیلرانی ورزشی است که نیاز به بدنی ورزیده و فکر و سرعت بالا دارد.

وی یادآور کرد: در کشور ما به عدم آشنایی و نپرداختن رسانه‌ها به آن مردم آن را ورزشی خشن و همراه با تصادف و مرگ می‌پندارند.

بهمن مشتکوب خاطر‌نشان کرد: این ورزش در استان به صورت قهرمانی استان در چهار فصل و مناسبت‌های ملی و مذهبی مسابقات خوبی در رشته‌های سرعت اسلالوم و آفرود برگزار می‌کند.

وی اظهار کرد: هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان مشکلاتی دارد که توجه مسئولان را می‌طلبد.

وی افزود: قرار است پیست سراب قنبر استان در صورت تصویب و گرفتن اعتبار کار احداث آن شروع شود.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتور‌سواری اظهار کرد: در حال حاضر نقشه‌ها و طرح‌های اولیه این پیست آماده است که نیازمند دست همت مسئولان استان برای تامین اعتبار دارد.

وی اضافه کرد: درصورت احداث پیست اتومبیلرانی و موتورسواری استان کرمانشاه جزونخستین استان‌هایی است که صاحب پیست اختصاصی برای علاقمندان به این فعالیت پرهیجان می‌شود.

مشتکوب یادآور شد: اعتبار اولیه برای احداث این پیست 500میلیون تومان است.

وی ابراز امیدواری کرد: با نگرش درست مردم‌، مسئولان و رسانه‌های در کشور، به این رشته ورزشی که بین جوانان بسیار طرفدار دارد بیشتر بها داده شود.

وی اضافه کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر یک دوره مسابقات اسلالومدر روز جمعه 21 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است، برگزاری مسابقات اتومبیلرانی در کشور به دهه 30 شمسی می‌رسد که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب در سال 69 اولین مسابقات اتومبیلرانی برگزار شد و در همین سال فدارسیون اتومبیلرانی کشور تشکیل شد و در سال 74 این فدراسیون به عضویت فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی درآمد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول