اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

رمز خنثی‌سازی فتنه‌ها حاکمیت اسلام است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: رمز خنثی‌ساز فتنه‌های دشمنان و توطئه‌های چیده‌ شده علیه ایران وجود حاکمیت اسلام در این کشور است.

رمز خنثی‌سازی فتنه‌ها حاکمیت اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان کوثر اظهار داشت: کیدهای دشمنان یکی پس از دیگری در ایران خنثی‌شدنی است و آنچه که سبب این پیروزی‌ها در ایران می‌شود نشانگر دست یاریگر خدا در این کشور است.

وی با اشاره به اینکه ایران با تمام توان در مقابل تمام توطئه‌ها ایستادگی خواهد کرد، افزود: آنچه سبب شده کشور ما در تمام عرصه‌ها حرفی برای گفتن داشته باشد تمسک جستن به پروردگار و یاری خواستن از اوست.

صابری در ادامه بر همدلی مردم و مسئولان برای پیشبرد اهداف نظام و سازندگی کشور تأکید کرد.

این مسئول تصریح کرد: ملت ایران با توکل بر خدا و رهبری مقام عظمای ولایت در کشور توانسته‌اند بر این فتنه‌ها فائق آمده و خود نیز به الگویی برای سایر کشورهای مسلمان تبدیل شوند.

استاندار اردبیل بیان داشت: استکبار جهانی در تلاش است تا نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهد اما مردم ما با حضور و مشارکت آگاهانه در انتخابات حمایت خود از ارزش‌ها را به جهانیان اعلام می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این آیین از 17 پروژه عمرانی با 30 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرستان کوثر بهره‌برداری شد.

آسفالت راه‌های روستایی، معابر و کوچه‌ها، احداث، اصلاح شبکه‌های برق، افتتاح سالن ورزشی، مسکن روستایی و مهر انفرادی و مدرسه شبانه‌روزی از جمله پروژه‌های قابل افتتاح کوثر بود.

همچنین پروژه بیمارستان 32 تختخوابی گیوی با اعتبار اولیه 6 میلیارد ریال نیز با حضور استاندار کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری استاندار اردبیل در سفر به کوثر جاده روستایی سقاواز، مجتمع شبانه‌روزی، سالن ورزشی فیروزآباد را نیز افتتاح کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول