اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متکی:

فتنه، انحراف و فساد مرزهای ممنوعه جبهه متحد است

خبرگزاری فارس: عضو هسته مرکزی جبهه متحد اصولگرایان از فتنه، انحراف و فساد به عنوان سه مرز ممنوعه جبهه متحد نام برد.

فتنه، انحراف و فساد مرزهای ممنوعه جبهه متحد است

منوچهر متکی در حاشیه همایش جبهه متحد اصولگرایان کاشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: با توجه به مرزهای ممنوعه جبهه متحد، نمایندگان فعلی و یا نامزدهای جدیدی که در فهرست این جبهه قرار می‌گیرند از فتنه، انحراف و فساد به دور هستند.

وی با اشاره به موضع‌گیری برخی جریانات در بیان مصادیق ساکتین فتنه خاطر نشان کرد: نهادها و یا افرادی که بر اساس شرح وظایف خود با جریان فتنه برخورد داشتند را نمی‌توان مصادیق ساکتین فتنه خواند.

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان با روشن خواندن چارچوب جبهه متحد افزود: مردم بر اساس اعتماد به مؤسسان این مجموعه که رؤسای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و روحانیت مبارز تهران هستند، کلامشان را باور داشته و بر اساس خط‌مشی آن حرکت می‌کنند.

وی تأکید کرد: افرادی که در منطقه اصفهان و کاشان بر اساس معیارهای مشخص شده و نظرسنجی صورت گرفته در فهرست اصولگرایان قرار می‌گیرند با فتنه، انحراف و فساد فاصله دارند.

به گفته وی اکثریت اصولگرایان مجلس مواضع روشن خود را در قالب بیانیه اعلام داشتند و کارکرد آنها و برخی نهادهای دیگر جزء کارکردهای موفق نظام جمهوری اسلامی معرفی شده است.

متکی با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی تصریح کرد: مشارکت مردم از دستاوردهای انقلاب است و یکی از عرصه‌های مشارکت، حضور مردم در تصمیم‌گیری سیاسی است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: برخی از بزرگان و علما حضور در انتخابات را مانند نماز واجب عینی دانسته و همه مکلف به شرکت هستند. 

انتهای پیام/ن۱۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول