اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

کانون‌های مدیریت فتنه‌ها خارج از کشور است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: کانون‌های مدیریت فتنه‌ها در کشور اکثرشان در خارج از کشور بوده است.

کانون‌های مدیریت فتنه‌ها خارج از کشور است

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام محمدمهدی مهدوی شامگاه امروز در همایش بصیرت بسیجی در دفاع از ارزش‌های اسلامی اظهار داشت: طبق بررسی‌های انجام شده دشمنان برای تسلط بر فتنه‌ها در هفت کشور اطراف دفتر و مرکز هدایت تدارک دیده بودند.

وی افزود: متغیرهای داخلی و منطقه‌ای نیازمند توجه ویژه است زیرا ایادی آمریکا و اسرائیل طرح‌ها و نقشه‌های بسیاری را برای ملت ایران طراحی کرده‌اند که همه با شکست مواجه شده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: اکنون هیمنه و هیبت آمریکا در دنیا شکسته شده است و به برکت الهامات نشأت گرفته از ایران امروز شاهد حرکت‌های بزرگی در خاورمیانه هستیم.

به گفته این مسئول رهبری، انقلابیان وفادار و محورهای آشکار برای انقلاب جزء سه رکن اصلی در ماهیت ایجاد انقلاب فکری و درونی است.

وی خاطرنشان کرد: رهبری به عنوان نخستین رکن در این مبحث مطرح است که در انقلاب اسلامی ملت ایران شاهد درخشش آن بودیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار داشت: شرایطی که هر انقلاب برای ماندگاریش به آن نیازمند است سه شرط اساسی است که شامل حرکت برای خدا و نجات انسانیت، حرکت در فضای اختناق حاکم و حرکتی با شفافیت و اگاهی و بینش است.

به گفته وی در قرآن کریم افزون بر 1600 آیه مربوط به دشمن‌شناسی است و در 13 سوره نیز قریب به 300 آیه در مورد دشمنی با اهل نفاق سخن گفته شده است.

مهدوی با اشاره به ماهیت پالایش‌گری انقلاب اسلامی گفت: امام(ره) نظام و انقلاب را پالایش کردند و بعد از ایشان مقام معظم رهبری راه او را ادامه دادند و با ایستادگی در برابر جریانات مختلف زمزه‌های دستبرد بعضی‌ها به قانون اساسی و ایجاد تغییرات در بعضی موارد آن را به راه امام ادامه دادند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: جایگاه انتخابات با توجه به جایگاه مجلس روشن است و امت اسلامی ایران باید با حضور حداکثری خود در این انتخابات برنامه‌ریزی‌های دشمنان را بر هم زنند.

مهدوی از مردم خواست تا با انتخاب آگاهانه افراد شایسته را به مجلس بفرستند.

وی افزود: تبلیغ و تبیین مسائل سیاسی روز امروز یک تکلیف برای متدینان است و تفاوت ملت ایران با سایر ملت‌ها در این است که ملت و رهبر در کنار یکدیگر هستند.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول