اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی رفسنجان خبر داد

انجام خدمات درمانگاهی رایگان در رفسنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان گفت: تمام خدمات درمانگاهی در بهزیستی رفسنجان دهه فجر رایگان انجام می‌شود.

انجام خدمات درمانگاهی رایگان در رفسنجان

عباس بلندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: تمام خدمات درمانگاهی در بهزیستی رفسنجان دهه فجر رایگان انجام می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه دهه فجر را باید هر سال پرشور و پربارتر از سال‌های قبل  برگزار کنیم، تصریح کرد: مهد کودک‌ها و مراکز زیر پوشش بهزیستی از آنچه در توان خود داشتند به کار بستند تا دهه فجر را به خوبی برگزار کنند.

 رئیس بهزیستی رفسنجان ابراز داشت: برای کودکانی که در مهدها هستند، این دهه به گونه‌ای بیان می‌شود که از سن پایین فکر و ذهنشان همسو با دهه فجر باشد و بدانند دهه فجر چیست و چرا آن را گرامی می‌داریم.

 وی افزود: در حالی که 3 هزار معلول زیر پوشش بهزیستی رفسنجان هستند  و بیش از 500 خانوار از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند، مشارکت‌های مردمی می‌تواند در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به این خانواده تاثیر بسزایی داشته باشد و بخشی از هزینه‌های مربوط به مسکن، درمان، دارو و اشتغال این خانواده‌ها را تامین کند.

 وی تصریح کرد: برخی از افراد زیر پوشش بهزیستی در معیشت اولیه زندگی خود با مشکلاتی مواجه هستند که خیران و نیکوکاران می‌توانند بسیاری از گره‌های زندگی این عزیزان را باز کنند.

 بلندی خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال تمام خدمات درمانگاهی اعم از فیزیوتراپی و دیگر خدمات توانبخشی و درمانی رایگان است.

 وی از دیگر برنامه‌های دهه فجر را بازدید کودکان مهدها از نمایشگاه‌های دایر شده در سطح شهر عنوان و بیان داشت: بازدید خانواده‌ها و دیدار با مددجویان موفق نیز از برنامه‌های دهه فجر خانواده بهزیستی است.

 انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول