اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در‌مانگاه شبانه‌روزی امام خمینی‌(ره) در کنگاور افتتاح شد

خبرگزاری فارس: ‌در‌مانگاه شبا‌نه‌روزی امام خمینی (ره)، وابسته به موسسه تامین درمان بسیجان استان کرمانشاه در شهرستان کنگاور به بهره‌برداری رسید.

در‌مانگاه شبانه‌روزی امام خمینی‌(ره) در کنگاور افتتاح شد

به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه، مسئول سرپرستی موسسه تامین درمان بسیجیان استان کرمانشاه در مراسم افتتاح این درمانگاه که پیش از ظهر امروز بر‌گزار شد با اشاره به این که درمانگاه مزبور با 900 متر مربع زیربنا در سه طبقه احداث شده است، افزود‌: این درمانگاه به بخش‌های دندانپزشکی با چهاردستگاه فعال یونیت‌، دندانسازی و گرافی‌دندان‌‌، بخش آزمایشگاه با بخش‌های نمونه‌برداری و آزمایشگاه میکروبیولوژی‌، پزشک‌عمومی‌، اورژانس خواهران و برادران‌، بینائی‌سنجی و گفتاردرمانی و داروخانه مجهز است‌.

محمد مقصودی تخصص‌های موجود در این درمانگاه را زنان و زایمان‌، ارتوپدی‌، مامائی‌، داخلی‌، اطفال‌، چشم پزشکی‌، عفونی‌، قلب و مشاوره روان شناسی اعلام کرد‌.

وی با اشاره به اینکه زمین این درمانگاه از سوی یک فرد خیر و با نیت ارائه خدمات درمانی به عموم مردم وقف شده است، اضافه کرد: کار احداث و تجهیز این مرکز درمانی‌، جمعا بیش از 6 میلیارد ریال هزینه در برداشته است‌.

مسئول سرپرستی موسسه تامین درمان بسیجیان استان کرمانشاه با اعلام این که این مرکز درمانی‌، پس از درمانگاه شبانه‌روزی شهیدبهشتی در اسلام آبادغرب، دومین مرکز درمانی موسسه تامین درمان بسیجیان در شهرستان‌های استان به شمار می‌رود، تصریح کرد‌‌: مجوزهای لازم برای احداث درمانگاه‌های مشابه در شهرستان‌های سنقروکلیائی و گیلان‌غرب نیز اخذ شده و شروع عملیات اجرائی آن دو واحد نیز در حال طی کردن مراحل اداری است‌.

غلامرضا نوشادی مدیرعامل بنیادتعاون بسیج کشور هم در این مراسم‌ِ، موقعیت شناسی و پوشیدن لباس خدمت را افتخار بسیج دانست و گفت‌: عنوان بسیج که با اسم این درمانگاه عجین شده صرفا برای خدمتگزاری و تولیت این مکان است و خدمات این مرکز درمانی به عموم مردم شهرستان ارائه خواهد شد‌.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول