اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین معاونت سیاسی سپاه:

تهدید و تحریم برای تحت‌الشعاع قرار دادن انتخابات بی‌نتیجه است

خبرگزاری فارس: جانشین معاونت سیاسی ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تهدید و تحریم‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی، برای تحت‌الشعاع قرار دادن انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی بی‌نتیجه است.

تهدید و تحریم برای تحت‌الشعاع قرار دادن انتخابات بی‌نتیجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، رسول سنایی‌راد در جمع بسیجیان تبریز، افزود: با وجود برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای کاهش میزان مشارکت در انتخابات آینده، اقتدار ملت ما با حضور پر شور در انتخابات بار دیگر رقم خواهد خورد و منویات رهبری به بهترین شکل ممکن جامه عمل خواهد پوشید.

وی، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را یکی از خواسته‌های مهم نظام و رهبری عنوان و اظهار کرد: بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت باید به ترفند دشمنان برای مایوس کردن ملت ایران توجه کنند تا با خنثی‌سازی این توطئه‌ها، زمینه‌های مشارکت عمومی مردم در این عرصه مهم فراهم شود.

سنایی‌راد اضافه کرد: دشمنان اسلام و انقلاب در صدد هستند با راه‌های مختلف از جمله تهدید و تحریم بر انتخابات ما اثر بگذارند اما نمی‌دانند که ملت همیشه در صحنه انقلاب اسلامی همچون گذشته با آگاهی و بصیرت هوشمندانه برای مقابله با ترفندهای دشمنان محکم و استوار خواهد ایستاد.

وی، ایجاد زمینه و فضای آرام برای حضور پرشور مردم در انتخابات و میزان مشارکت بالای مردم را از مهم‌ترین اهداف نظام سیاسی کشور برشمرد و افزود: انتخابات باید هوشمندانه برگزار شود و افراد مورد انتخاب را براساس شاخص‌های مردمی و مکتبی محک بزنیم.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول