اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

وقف 5.5 میلیاردی در اصفهان ثبت شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره امور اوقافی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در سال جاری برای نخستین بار در سطح کشور وقف 5.5 میلیارد تومانی در اصفهان ثبت شده است.

وقف 5.5 میلیاردی در اصفهان ثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید معمار منتظرین بعد از ظهر امروز در حاشیه نخستین همایش متولیان موقوفات استان اصفهان اظهار داشت: در سال جاری تعداد موقوفه‌های جدید صورت گرفته در اصفهان نسبت به سال‌های گذشته به میزان بسیاری افزایش یافته است.

وی به وجود موقوفه‌های بسیاری در سطح استان اشاره کرد و افزود: در سال جاری بیشترین وقفیات صورت گرفته در سطح استان به شهرستان اصفهان اختصاص دارد.

سرپرست اداره امور اوقافی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: در سال جاری برای نخستین بار در سطح کشور وقف 5.5 میلیارد تومانی در اصفهان ثبت شده است.

وی به واقف این موقوفه اشاره کرد و ادامه داد: حسن علی پور‌پونه به عنوان واقف موقوفه 5.5 میلیارد تومانی در اصفهان است.

معمار منتظرین با اشاره به نیت‌های در نظر گرفته شده برای این موقوفه تاکید کرد: این وقف صورت گرفته متناسب با نیاز‌های روز جامعه بوده و تمام نیت‌های در نظر گرفته شده برای این وقف به صورت کلی عام‌المنفعه است.

وی اضافه کرد: این وقف 5.5 میلیارد تومانی در زمینه روضه‌خوانی، ازدواج جوانان، کمک به دانش‌آموزان، ایتام و دیگر فعالیت‌های عام‌المنفعه صورت گرفته است.

سرپرست اداره امور اوقافی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان کرد: 11 هزار موقوفه و 40 هزار رقبه در سطح استان وجود دارد و واقفان باید وقف‌های خود را با توجه به مهم‌ترین نیاز‌های موجود در جامعه انجام بدهند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول