اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

انقلاب ما در چهاردیواری جمهوری اسلامی ایران متوقف نمی‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: انقلاب ما در چهاردیواری جمهوری اسلامی ایران متوقف نمی‎شود.

انقلاب ما در چهاردیواری جمهوری اسلامی ایران متوقف نمی‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام غلامرضا قندهاری عصر امروز در حاشیه همایش تجلی وحدت زنان فجرآفرین که در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: ملت ایران با الهام از قرآن و سنت پیامبر (ص) در مقابل ظالمان ایستاده است.

وی تصریح کرد: جنبش وال‎استریت که در 60 شهر آمریکا قیام‎هایی علیه یک درصد ظالم و ستمگر اتفاق افتاد، نشان داد که مردم آن منطقه از زن جانباز کرمانشاهی، شهیده گرگانی و مجروح خوزستانی آموختند که باید در مقابل ظلم ایستاد و به مقابله پرداخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان اذعان کرد: زمانی که جنبش بیداری در تونس، مصر، یمن، لیبی و سایر کشورها یکی پس از دیگری به وقوع پیوست نشان داد که این حرکت‎ها در دنیا فراگیر خواهد شد همانطور که امام راحل پیش‎بینی کرده بودند که انقلاب‎مان را به سراسر دنیا صادر خواهیم کرد و امروز شاهد صدور انقلاب در کشورهای دنیا هستیم.

حجت‎الاسلام قندهاری به دو ماموریت حساس اشاره کرد و یادآور شد: بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس تاکنون در همه عرصه‎ها ملت ایران از آزمون‎های مختلف سربلند بیرون آمده است و اکنون نیز در دو آزمون مهم 22 بهمن و شرکت در انتخابات باید همچون گذشته حضوری منسجم داشته باشد.

وی بیان کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی شهرستان گرگان از سه نقطه آغاز می‎شود، میدان ولی‎عصر (عج) به سمت میدان وحدت، میدان مازندران به سمت میدان وحدت و از امامزاده عبدالله (ع) گرگان تا میدان وحدت خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: ملت ایران با حضور پرشور خود باید به دنیا بفهماند که پای این نظام محکم ایستاده و کسانی‎ که خواب‎هایی برای نظام اسلامی دیده‎اند بدانند که خواب‎شان تعبیر نخواهد شد و آنهایی که می‎خواهند این نظام از بین برود، باید آرزوی‎شان را به گور ببرند.

قندهاری بیان کرد: ماموریت اصلی دیگری که بر دوش مردم است حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی است و این حضور سبب شده تا ایران الگوی جهان بشریت شود و اگر این مسئله را ریشه‎یابی کنیم، می‎بینیم که جنبش وال‌استریت الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران است لذا مردم بصیر و ولایی استان گلستان با حضور پررنگ خود پای صندوق‎های رای، بار دیگر دشمنان این نظام را مایوس و ناامید خواهند کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول