اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جدال حساس برابر ذوب‌آهن

امیدهای صبا برابر ذوب‌آهن متوقف شدند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم با تساوی برابر ذوب‌آهن برای دوازدهمین بار در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از رسیدن به پیروزی محروم ماند.

امیدهای صبا برابر ذوب‌آهن متوقف شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم امیدهای صبای قم در دیداری حساس از لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به مصاف تیم ذوب‌آهن اصفهان رفتند که این دیدار نیز به یکی از دوازدهمین بازی بدون پیروزی آنها در لیگ منجر شد.

دور برگشت مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور، پنجشنبه شب وارد هفته دوم خود شد و طبق برنامه فدراسیون فوتبال، تیم امید صبای قم در دیداری خارج از خانه میهمان تیم سرشناس ذوب‌آهن اصفهان بود که همچون بازی رفت مقابل این تیم تن به تساوی داد.

شاگردان سیدمحسن بابامیری در تیم فوتبال رده سنی امید باشگاه صبای قم دومین بازی از دور برگشت لیگ برتر امید را هم بدون پیروزی پشت سر گذاشتند تا تنها در دو مسابقه از 14 بازی این فصل طعم پیروزی را چشیده باشند.

امیدهای صبای قم که هفته گذشته در بازی خانگی برابر ابومسلم مشهد نیز خوب کار نکردند، در دیدار خارج از خانه برابر ذوب‌آهن اصفهان تیمی که در بازی رفت نیز با آن به تساوی قانع شده بودند تن به تساوی بدون گل دادند تا امتیازها بین تیم‌های ششم و دوازدهم جدول تقسیم شود.

نماینده فوتبال قم که امسال نخستین حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند، در حالی که از 13 بازی قبل خود تنها دو پیروزی در کارنامه داشت و یکی از قعرنشینان جدول رده‌بندی بود، در میهمانی هفته چهاردهم لیگ برتر امیدها در مصاف با تیم فوتبال رده سنی امید ذوب‌آهن اصفهان تلاش قابل تقدیری برای رسیدن به پیروزی داشت اما همانند میزبان نتوانست از فرصت‌های خود به خوبی بهره ببرد و به ناچار دوازدهمین بار در لیگ برتر از کسب پیروزی محروم ماند.

این دیدار در حالی به میزبانی تیم فوتبال رده سنی امید ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد که اصفهانی‌ها در دیدار رفت خود با صبای قم که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، با ارائه فوتبالی تدافعی و کسب تساوی بدون گل، با یک امتیاز به کار خود پایان دادند.

در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر رده سنی امید فوتبال باشگاه‌های کشور امسال 13 تیم حضور دارند که بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند در حالی که هم‌اکنون تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان و نفت اهواز در مکان‌های اول تا سوم ایستاده‌اند ،تیم‌های فوتبال امید صبای قم و ابومسلم مشهد همچنان در مکان‌های دوازدهم و سیزدهم جای دارند.

امیدهای صبای قم در هفته سوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در جدالی حساس در خانه پذیرای تیم فوتبال امید نساجی قائمشهر بوده و برای تلافی شکست سه بر صفر بازی رفت مقابل این تیم تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول