اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

24 بهمن جاری

برگزاری همایش تجلیل از فعالان عرصه وقف در حوزه رسانه

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: بیست ‌و چهارم بهمن جاری نخستین همایش تجلیل از فعالان عرصه وقف در حوزه رسانه در همدان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش تجلیل از فعالان عرصه وقف در حوزه رسانه

حجت‌الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری نخستین همایش تجلیل از فعالان عرصه وقف در حوزه رسانه همدان خبر داد و گفت: این مراسم با هدف تجلیل و قدردانی از مدیران تلاشگر و خبرنگاران فعال حوزه وقف در بیست و چهارم بهمن جاری برگزار خواهد شد.

وی به نقش تأثیرگذار رسانه در راستای فرهنگسازی در باب وقف اشاره و ابراز کرد: ترویج و اشاعه فرهنگ ارزشمند وقف در جامعه وظیفه شاخصی است که بر این اساس نقش حساس خبرنگاران و رسانه‌های جمعی نقشی شایان توجه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: همایش تجلیل از فعالان عرصه وقف که در سالن همایش های شرکت توزیع برق استان برگزار می‌شود، علاوه بر اصحاب رسانه همدان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اوقاف و امور خیریه کشور نیز به عنوان میهمان ویژه حضور دارد.

وی تأکید کرد: قرار بر این است در این مراسم از فعالان رسانه‌ای عرصه اطلاع‌رسانی و مروجان فرهنگ وقف در استان تجلیل شود.

صالحی در بخش دیگری از سخنانش ابراز کرد: در همایش تجلیل از فعالان وقف در حوزه رسانه، مراسم قرعه‌کشی مسابقه ویژه وقف و مردم نیز با حضور مسئولان استانی، مخاطبان و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: در مسابقه ویژه"وقف و مردم" در همدان بیش از 7 هزار نفر شرکت کرده‌اند که جوایز قابل توجهی چون عتبات عالیات، مشهد مقدس و ... برای برگزیدگان دارد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول