اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/34

حضوری حماسی در انتخابات با گوش دادن به فرامین رهبری

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه گفت: همه با هم باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب در انتخابات 12 اسفند ماه حضوری حماسه‏ساز داشته باشیم.

حضوری حماسی در انتخابات با گوش دادن به فرامین رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران علی‏رضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در حاشیه همایش نخبگان و دانشگاهیان بسیجی در شهرستان دماوند اظهار کرد: اعتقادات و باورهای مذهبی مردم مسلمان و خداجوی ایران باعث شد تا آنان به مقابله با ظلم و ستم برخیزند و ریشه حکومت طاغوت را قطع کنند.

وی افزود: اگر به تاریخ پرفراز و نشیب 2 هزار و 500 ساله نظام شاهنشاهی نگاهی بیندازیم، به خوبی درمی‏یابیم که آن حکومت‏ها دستاوردی جز عقب‏ماندگی در بر نداشت و باعث شد تا مردم مسیر خود را از مسیر حکومت‏های استبدادی جدا سازند.

‏ رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه با اشاره به اهمیت دین در زندگی مردم ایران افزود: در طول تاریخ هر جا مردم احساس کردند که دین و اعتقادات و فرهنگشان مورد هجوم قرار گرفته است، با رهبری روحانیت و مرجعیت در صحنه حضور می‏یافتند و به مقابله با آن برمی‏خاستند که نمونه آن تحریم تنباکو توسط میرزای شیرازی بود.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: قیام امام خمینی (ره) نیز با همین رویکرد و در حالی انجام شد که ایشان احساس می‏کرد کشور در مرحله نابودی و وابستگی کامل قرار دارد و پس از 15 سال تبعید سرانجام این انقلاب در 22 بهمن ماه 57 به پیروزی رسید.

قاسمی‏فرزاد به هراس دشمنان از فرهنگ دینی و اسلامی ملت ایران اشاره و خاطر نشان کرد: دشمن از فرهنگ دینی و اسلامی ما احساس خطر می‏کند و همواره تلاش دارد تا این کانون را مورد هدف قرار دهد.

وی انقلاب اسلامی را یک استثنا در انقلاب‏های دنیا دانست و تصریح کرد: این انقلاب به عنوان یک نمونه برای تاریخ بشریت مطرح بود که هیچ نوع وابستگی به شرق و غرب نداشت و همین موضوع باعث شد تا استکبار جهانی همه توان خود را برای مقابله با ما به کار گیرد و از ابتدای انقلاب تاکنون انواع و اقسام توطئه‏ها همچون اختلافات قومی و قبیله‏ای، جنگ تحمیلی، تشدید تحریم‏ها و جنگ نرم را علیه ما به کار گرفته است.

قاسمی‏فرزاد افزود: امروز نظام بین‏الملل دچار از هم ‏پاشیدگی شده است و نظام سرمایه‏داری احساس خطر نابودی می‏کند و تمامی این شرایط را از ناحیه انقلاب اسلامی و حکومت دینی می‏‏داند.

فرماندار شهرستان دماوند در ادامه به پیشرفت‏های علمی صورت گرفته در سال‏های بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: ما تاکنون توانسته‏ایم به سطح علمی بسیار بالایی دست یابیم و به عنوان یک الگوی کارآمد در دنیا مطرح هستیم.

وی در پایان وظیفه همگان را در این شرایط، شرکت پرشور و شعور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ارزیابی کرد.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه اعلام داشت: همه با هم گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب در انتخابات 12 اسفند ماه حضوری حماسه‏ساز خواهیم داشت و موجب یأس و ناامیدی دشمنان می‏شویم.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول