اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان:

آمادگی نیروهای مسلح مانع از تحقق تهدیدات استکبار است

خبرگزاری فارس: فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان گفت: نیروهای مسلح در آمادگی کامل بسر می‌برند و با این وجود مانع از تحقق تهدیدات دشمن خواهند شد.

آمادگی نیروهای مسلح مانع از تحقق تهدیدات استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سیروس رزمگیر ظهر امروز در مراسم جشن انقلاب که با حضور کارکنان و خانواده‌های این لشکر برگزار شد اظهارداشت: بزرگترین وظیفه ملت ایران به ویژه نیروهای مسلح حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب است.

فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان انقلاب اسلامی را ثمره ایثار و از خودگذشتگی هزاران شهید خواند و اظهار داشت:‌ حراست و صیانت از این ارزش‌ وظیفه‌ای همگانی است و نیروهای مسلح وظیفه سنگین‌تری در قبال آن دارند.

وی افزود: ملت ایران به رهبری امام راحل (ره) برای پیروزی و بنا نهادن این انقلاب راه پر فراز و نشیبی را گذرانده و شهدای زیادی را تقدیم کرده‌اند و باید گفت که مردم هیچ وقت به راحتی این نظام را از دست نخواهند داد.

فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان تصریح کرد: دشمنان در طول عمر با برکت انقلاب همواره برای تضعیف اعتقادات و افکار مردم و براندازی انقلاب توطئه‌های گسترده‌ای را انجام دادند.

رزمگیر اضافه کرد: بصیرت، دانایی و بیداری ملت ایران در تشخیص درست دشمنان و مواضع آنها همواره موجب ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان شده است.

وی با بیان اینکه تحمیل جنگ سخت و نابرابر دشمنان در طول هشت سال نمونه عینی توطئه‌های همه جانبه دشمنان علیه انقلاب است، افزود: ایثار و از خودگذشتگی مردم و نیروهای مسلح در آن دوران با وجود حمایت‌های همه جانبه جهان استکبار از صدام منجر به شکست سخت دشمنان شد.

فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان افزود: توطئه‌های دشمنان با شکست در جنگ هشت ساله پایان نیافت و اکنون در قالب تهاجم فرهنگی و جنگ نرم در بسیاری از عرصه‌ها خود را نشان می‌دهد.

به گفته وی، دشمنان با سوءاستفاده از اینترنت و ماهواره سعی در حذف ارزش‌های دینی و اسلامی ملت ایران که مهم‌ترین عامل پیروزی در دفاع مقدس و اقتدار و پیشرفت امروز ایران است، دارند و در این مسیر خانواده‌ها به ویژه جوانان را مورد هدف قرار داده‌اند.

فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان تصریح کرد: دشمنان سعی دارند با ترویج بدحجابی و بی‌بندوباری از طریق فضای مجازی جوانان مستعد ایران اسلامی را که پله‌های رشد و ترقی را با سرعت قابل توجهی می‌پیمایند از مسیر اصلی دور کنند.

رزمگیر برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های سالم برای جوانان توسط ارگان‌ها و ادارات مختلف را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های متنوع برای جوانان و تقویت بصیرت و خودباوری در میان آنان با توجه به هجمه‌های نرم دشمنان ضروریست.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته وحدت تصریح کرد: حفظ وحدت و یکپارچگی در بین مسلمانان آنان را در برابر توطئه‌های دشمنان محافظت می‌کند.

فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان در پایان با بیان اینکه ایجاد تفرقه در بین مسلمانان به ویژه در ایران اسلامی به صورت گسترده از سوی دشمنان دنبال می‌شود، افزود: دشمنان به خوبی درک کرده‌اند که رمز پیروزی و اقتدار ملت ایران اتحاد و انسجام و تبعیت آنان از ولایت است از این رو برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان دست به هرکاری می‌زنند.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول