اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

نیروهای مسلح حافظان پیشرو نظام هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به وظیفه حساس و قابل تحسین نیروهای مسلح ایران اشاره کرد و گفت: آنان به عنوان حافظان پیشرو این نظام اسلامی هستند.

نیروهای مسلح حافظان پیشرو نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در دیدار با جمعی از فرماندهان لشکر 28 پیاده کردستان در سنندج اظهارداشت: بیداری اسلامی الگو گرفته از نظام اسلامی است و این موجب می‌شود تا ظالمان و زورگویان منطقه یکی پس از دیگری به دست آزادیخواهان از صحنه روزگار محو شوند.

وی تصریح کرد: برپایی عدالت و حکومت دینی و اسلامی در سراسر جهان هدف اصلی امام راحل (ره) در ریشه کن کردن کانون ظلم و برپای حکومت الهی در ایران بود که امروز به برکت الگوگیری از انقلاب امام (ره) در جهان محقق شده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: حذف ضد ارزش‌ها و احیای دوباره ارزش‌های دینی و اسلامی در سراسر جهان مهم‌ترین هدف امام(ره) از تشکیل و پایه‌گذاری انقلاب عظیم و مردمی ایران بود.

حجت‌الاسلام شاهرودی در ادامه از وحدت و ولایت‌مداری به عنوان مهم‌ترین عامل پیروزی ملت ایران نام برد و گفت: ملت آزاده و ولایت‌مدار ایران اسلامی با تکیه بر این مولفه‌های مهم همواره در برابر توطئه‌های دشمنان سربلند و پیروز بوده‌اند.

وی به نقش نیروهای مسلح در حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی با تکیه بر نیروی ایمان و تبعیت از رهبر و مقتدای خود برای حفظ انقلاب و دستاوردهای عظیم این نظام الهی همواره پیشرو بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در کردستان حراست و پاسداری از ارزش‌های انقلاب در این موقعیت زمانی را بسیار حساس‌تر از گذشته دانست و گفت: وظیفه نیروهای مسلح به عنوان حافظان اصلی انقلاب در میدان جنگ نرم سنگین‌تر از گذشته است و باید در این زمینه نیز پیشرو باشند.

حجت الاسلام شاهرودی افزود: دشمنان انقلاب درک کرده‌اند که توانایی مقابله با ملت ایران را در جنگ فیزیکی ندارند از این رو از مسیر دیگری وارد شده  و سعی دارند با کار بر روی اندیشه و افکار این ملت پایه‌های انقلاب را سست کنند.

وی تداوم انقلاب اسلامی و شور و شوق مردم ایران با گذشت 33 سال پس از پیروزی را بیانگر استواری ملت بر مواضع ظلم‌ستیزی و ولایت‌مداری خواند و خاطرنشان کرد: مردمی و اسلامی بودن انقلاب با داشتن رهبری مقتدر از دیگر مولفه‌های پیروزی همیشگی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: همه ملت‌ها دیدند که امام خمینی (ره) دوباره اسلام را زنده کرد و حرکتی سیاسی و اجتماعی را در سراسر جهان به جریان انداخت که هم‌اکنون اهداف آن در نقاط مختلف جهان از جمله کشورهای اسلامی در حال تحقق است.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی از ایجاد امنیت، اقتدار و آزادی به عنوان آثار ارزشمند انقلاب اسلامی در ایران نام برد و اظهار داشت: ملت ایران در دوران خفقان و ظلم رژیم پهلوی از تمامی جهات در بدترین شرایط قرار داشتند ولی انقلاب اسلامی با احیای اسلام ناب محمدی (ص) موجب عزت و سرافرازی مردم ایران شد.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول