اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 28 پیاده کردستان

بصیرت نیروهای مسلح مانع از تحقق اهداف دشمن است

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 28 پیاده کردستان با اشاره به وجود ایمان و معنویت در نیروهای مسلح، گفت: افزایش بصیرت در نیروهای مسلح مانعی دیگر برای تحقق اهداف و خواسته غیرمعقول دشمنان خواهد بود.

بصیرت نیروهای مسلح مانع از تحقق اهداف دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام خلیل عبداللهی در دیدار جمعی از فرماندهان لشکر 28 پیاده کردستان با نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: ملتی که دیروز به خاطر عدم لیاقت سران حکومتی کشور همواره در برابر دشمنان از خواسته‌های برحق خود می‌گذشت، امروز به برکت نظام مقدس اسلامی به جایگاهی رسیده که هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند خواسته‌های نامعقول خود را بر این کشور تحمیل کند.

وی افزود: ملت ایران در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی با تکیه بر نیروی ایمان با وجود دستان خالی به دشمنان اسلام و انقلاب ثابت کردند که در راستای دفاع از ارزش‌ها و خواسته‌های برحقشان از هیچ ابرقدرتی ترس و هراسی ندارند.

رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 28 پیاده کردستان اضافه کرد: اکنون در سایه برکت حاکمیت الهی و تلاش مسئولان، ایران یکی از مقتدرترین کشورها در سراسر جهان شناخته می‌شود و نباید برای حفظ آن از هیچ تلاشی فروگذار باشیم.

حجت‌الاسلام عبداللهی افزود: امروز دشمن شکست خورده در جنگ سخت با حربه جدید جنگ نرم به میدان آمده و می‌خواهد با خدشه‌دار کردن ارزش‌ها و اعتقادات دینی و مذهبی این ملت ریشه‌های اسلام و انقلاب را بخشکاند.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین راه مقابله با دشمن در این میدان افزایش سطح بصیرت و عمق‌بخشی به اعتقادات دینی و مذهبی آحاد جامعه به ویژه جوانان است.

به گفته رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 28 پیاده کردستان، ارتش جمهوری اسلامی ایران و در کنار سایر نیروهای مسلح با بهره‌گیری از معنویت و توجه به آموزه‌های دینی و اسلامی در زمان هشت سال دفاع مقدس با سلاح ایمان در مقابل تجهیزات مدرن دشمن ایستادگی کرده و آنها را به زانو در آوردند و امروز نیز توجه به این مهم در رأس امور قرار دارد.

حجت‌الاسلام عبداللهی در پایان خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح با توان هر چه تمام‌تر آمادگی لازم برای دفاع از ارزش‌های اسلامی را دارند و با حضور همه جانبه در صحنه از تمامیت ارزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محافظت خواهند کرد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول