اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار حسین سلامی در گفت‌وگو با فارس:

موقعیت دشمنان در برابر نیروهای مسلح ایران متزلزل است / در مقابل تهدیدات ‌ساکت نمی‌نشینیم

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر دشمنان بخواهند از منش و روش تهدید استفاده کنند به صورت طبیعی ما نیز آن‌ها را تهدید می‌کنیم.

موقعیت دشمنان در برابر نیروهای مسلح ایران متزلزل است / در مقابل تهدیدات ‌ساکت نمی‌نشینیم

سردار حسین سلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: اجرای رزمایش‌ها توسط نیروی‌های مسلح انقلاب اسلامی در حقیقت بیان کننده اراده عملی جمهوری اسلامی ایران در مقابل انواع مختلف تهدیداتی است که امنیت ملی کشور ما را هدف‌گیری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اجرای رزمایش‌ها نشان دهنده اراده ملی کشور ما است افزود: رزمایش حامیان ولایت یک تبیین عملیاتی از مفاهیم راهبردی رهبری معظم انقلاب در موضوع چگونگی برخورد جمهوری اسلامی با تهدیدات است که در نماز جمعه هفته گذشته اظهار فرمودند و در حقیقت یک عکس‌العمل لبیک‌گونه به فرمایشات و بیانات اقتدارآمیز رهبری است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه راه ما برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور و ارزش‌های حیاتی نظام، ایجاد آمادگی و حفظ دائمی آمادگی دفاعی‌مان است ابراز داشت: این رزمایش یک آمادگی نمادین بر تمام هیاهوها و جنجال‌های عملیات روانی و سیاسی بود که علیه نظام اسلامی وجود دارد.

این مسئول وظیفه ملت ایران را ادامه دادن مسیر انقلاب و تاریخ‌ساز دانست و بیان داشت: ملت ایران باید همان مسیری را که در تبعیت از رهبری انقلاب در طول 33 سال گذشته نشان داده‌اند ادامه داده و در تمام صحنه‌های انقلاب چه در مقابل تحریم‌های اقتصادی و چه در مقابل عملیات روانی، تهاجمات خارجی، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم از خودشان اراده، استحکام، عقیده، تحرک و جدیت نشان دهند.

سلامی با بیان اینکه به طور حتم انقلاب اسلامی ایران در برابر هر گونه تهدید استکبار بیمه است خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امروز در یکی از بزرگترین فرازهای تاریخی خودش به سر می‌برد و موقعیت نظام بسیار مستحکم و موقعیت دشمنان متزلزل است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: به یقین مردم انقلابی ایران قدر این فرصت‌ها را می‌دانند و از این فرصت‌های طلایی برای استحکام بخشیدن به ارکان مقدس نظام کمک می‌کنند.

سلامی با بیان اینکه رزمایش‌های ما به طور کامل جنبه دفاعی دارد بیان کرد: این‌گونه رزمایش‌ها برای دفع تهدیدات بوده نه برای تولید تهدیدات جدید در منطقه و این مهم در منش تاریخی جمهوری اسلامی قابل رویت است.

وی با بیان اینکه اگر دشمنان ما بخواهند از منش و روش تهدید استفاده کنند به صورت طبیعی ما نیز آن‌ها را تهدید می‌کنیم ابراز  داشت: ما ابتدا به ساکن در مقابل تهدید هیچ‌یک از کشورهای منطقه نبوده و لنگرگاه امنیت، آرامش و دفاع از ارزش‌های مشترک دفاعی منطقه هستیم.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول