اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دومین بار در قم

همایش کوهپیمایی بازنشستگان نیروهای مسلح برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت بدنی بازنشستگان نیروهای مسلح استان قم از برگزاری دومین همایش کوهپیمایی ویژه بازنشستگان نیروهای مسلح در قم خبر داد.

همایش کوهپیمایی بازنشستگان نیروهای مسلح برگزار می‌شود

امیر آزاد دانا امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: دومین همایش بزرگ کوهپیمایی ویژه بازنشستگان نیروهای مسلح استان قم به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و فرارسیدن سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این همایش بزرگ کوهپیمایی بازنشستگان نیروهای مسلح استان قم همراه با فرزندان پسر خود از حرم شهدای گمنام واقع در کوه خضر نبی تا مسجد مقدس جمکران را در حرکتی فرهنگی ورزشی پیاده‌روی خواهند کرد.

مسئول تربیت بدنی بازنشستگان نیروهای مسلح استان قم افزود: این همایش کوهپیمایی همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی روز جمعه بیست و هشتم بهمن ماه برگزار می‌شود که از عموم بازنشستگان نیروهای مسلح برای حضور در این همایش دعوت می‌کنیم.

وی یاد آور شد: تمام علاقمندان به شرکت در همایش بزرگ کوهپیمایی ویژه بازنشستگان نیروهای مسلح قم تا روز بیست و پنجم بهمن ماه فرصت دارند با مراجعه به تربیت بدنی نسبت به ثبت نام شرکت در این همایش فرهنگی ورزشی اقدام کنند.

آزاد دانا اضافه کرد: برای ثبت نام علاقمندان به شرکت در این دوره اداره بازنشستگان نیروهای مسلح، کانون بازنشستگان سپاه، کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی و کانون بازنشستگان نیروی انتظامی در نظر گرفته‌ شده‌اند.

وی با اشاره به جوایز در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان در این همایش کوهپیمایی بازنشستگان نیروهای مسلح، بیان داشت: برای شرکت کنندگان در این همایش کمک هزینه سفر کربلای معلی، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، دوچرخه و لوازم ورزشی پیش بینی شده است.

مسئول تربیت بدنی بازنشستگان نیروهای مسلح استان قم با اشاره به تلاش برای گسترش فعالیت‌های این مجموعه به منظور ارائه خدمات مطلوب حوزه ورزش به بازنشستگان، تصریح کرد: با حمایت‌های سپاه علی ابن ابیطالب (ع)، فرماندهی نیروی انتظامی و اداره کل ورزش و جوانان این همایش را برگزار می‌کنیم که امیدوارم گام بلندی برای جذب بازنشستگان به ورزش باشد.

وی ادامه داد: تربیت بدنی بازنشستگان نیروهای مسلح استان قم برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های خود نیازمند کمک فکری و همچنین مساعدت تمام افراد صاحب نظر در حوزه ورزش است تا این عزیزان یاری‌رسان تربیت بدنی در خدمات رسانی به بازنشستگان باشند.

آزاد دانا با اشاره به اهمیت توجه و پرداختن به ورزش برای بازنشستگان، یاد آور شد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در بیانات خود اشاره کرده‌اند، ورزش برای جوان‌ها لازم و برای مسن‌ترها واجب است، بنابراین با استناد به این فرموده ارزشمند از عموم عزیزان بازنشسته می‌خواهیم از ورزش غافل نشوند.

وی خاطر نشان کرد: در طول سال رقابت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف در قالب قهرمانی کشور ویژه بازنشستگان سراسر کشور در رشته‌هایی نظیر تیراندازی و دارت برگزار می‌شود و به همین خاطر یکی از برنامه‌های ما اعزام ورزشکاران برتر به این رقابت‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول