اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته نیروهای مسلح دهه فجر گلستان خبر داد

تشریح برنامه‎های دهه فجر ستاد نیروهای مسلح در گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته‎ نیروهای مسلح ستاد دهه فجر گلستان از تشریح برنامه‎های دهه فجر نیروهای مسلح این استان خبر داد.

تشریح برنامه‎های دهه فجر ستاد نیروهای مسلح در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، منصور خمری بعد از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران گلستان اظهار داشت: مسئولیت برنامه‎های دهه فجر نیروهای مسلح امسال به ارتش جمهوری اسلامی ایران واگذار شده بر همین اساس با همکاری سپاه نینوا، نیروی انتظامی گلستان، مرزبانی و نماینده اداره کل اطلاعات در استان گلستان برنامه‎های مختلفی را ترتیب داده‎ایم.

وی اعزام گروه موزیک لشکر 30 به فرودگاه در نخستین روز از دهه فجر را یکی از این برنامه‎ها دانست و تصریح کرد: اعزام موتورسواران ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانی از فرودگاه گرگان به سمت امامزاده عبدالله که موتورها زیبنده به پرچم جمهوری اسلامی ایران و عکس امام و مقام معظم رهبری است و نواخته شدن موزیک سرود "خمینی‫ ای امام "در جلوی درب همه پادگان‎ها از برنامه‎های روز 12 بهمن است.

خمری عنوان کرد: برگزاری مراسم سخنرانی و تجلیل از 40 خانواده شهید نیروهای مسلح و تجلیل از 15 نفر از خانواده‎های جانباز نیروهای مسلح زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی وزارت دفاع در مسجد سپاه نینوا و غبار روبی گلزار شهدا و اهدای خون توسط کارکنان لشکر 30 از برنامه‎های دومین روز دهه فجر است.

رئیس کمیته نیروهای مسلح دهه فجر گلستان با اشاره به برگزاری مراسم پیاده‫روی خانوادگی کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح و وزارت دفاع ابراز داشت: این مراسم در روز جمعه 14 بهمن از پل سید مسعود تا تپه نور الشهدا با اهدا 34 هدیه به قید قرعه برگزار می‎شود.

وی دیدار با 15 خانواده شهید نیروهای مسلح را از دیگر برنامه‎های اجرایی در دهه فجر دانست و خاطرنشان کرد: در روز یکشنبه 16 بهمن ماه نیز اعزام سخنران به مدارس و دانشگاه‎ها، عیادت از بیماران در بیمارستان‎های نیروهای مسلح توسط فرماندهان و مسئولان، برگزاری مسابقات تیراندازی سلاح‎های بادی بانوان خانواده نیروهای مسلح و وزارت دفاع و مستمری‫بگیران تامین اجتماعی نیروهای مسلح به میزبانی لشکر 30 پیاده گرگان برگزار می‎شود.

خمری بازدید دانش‫آموزان و دانشجویان از پادگان‎ها، اجرای مراسم گرامیداشت دهه فجر در سالن چند منظوره لشکر 30 پیاده گرگان را از برنامه‎های هفتمین روز از دهه فجر برشمرد و بیان داشت: محفل انس با قرآن با حضور کارکنان نیروهای مسلح و وزارت دفاع در مسجد نیروی انتظامی، مسابقات آمادگی جسمانی بانوان نیروهای مسلح استان به میزبانی لشکر 30 پیاده گرگان در روز 18 بهمن ماه، جلسه خاطره و شعر دهه فجر انقلاب نیروهای مسلح استان در روز 20 بهمن ماه، شرکت کارکنان نیروهای مسلح در 21 بهمن ماه در نماز جمعه و سخنرانی یکی از فرماندهان نیروهای مسلح در پیش از نماز جمعه از دیگر برنامه‎های اجرایی نیروهای مسلح در دهه فجر 1390 است.

رئیس کمیته نیروهای مسلح دهه فجر گلستان اذعان داشت: همچنین در روز چهارشنبه 19 بهمن ماه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به میزبانی لشکر 30 پیاده گرگان با حضور استاندار گلستان برگزار می‎شود و در روز 22 بهمن ماه نیز شرکت در یوم‫الله 22 بهمن را خواهیم داشت.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول