اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد:

ایران در ساخت ابزار نظامی خودکفاست / نیروهای مسلح در جنگ نرم نیز پیشرو باشند

خبرگزاری فارس: فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد گفت: کشور ایران امروز به یک قدرت در منطقه و جهان تبدیل شده و در ساخت تجهیزات نظامی نیز خودکفا شده است.

ایران در ساخت ابزار نظامی خودکفاست / نیروهای مسلح در جنگ نرم نیز پیشرو باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، امیر سرتیپ محمدی بعد از ظهر امروز در آستانه دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی نیز ایران اسلامی به دستاوردهای بلندی دست یافته است و باید قدردان این کشور باشیم.

رئیس ستاد دهه فجر نیروهای مسلح استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود به دهه فجر اشاره کرد و ابراز داشت: در برنامه‌های دهه فجر باید تبیین اندیشه‌های امام (ره) در کشور و جهان که مایه افتخار اسلام است مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان داشت: از اهداف دیگر همایش‌ها باید تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت و پیروی از ولایت فقیه و پیوند با شهدا و ادامه راه نورانی آنان باشد.

محمدی ادامه داد: در دهه فجر تجلیل از ایثارگران و رزمندگان در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد و برنامه‌هایی نیز با آگاهی‌بخشی به مردم برگزار شود.

این یادگار دوران دفاع مقدس تصریح کرد: تقویت وحدت و انسجام ملی باید مورد توجه قرار گرفته و فرهنگ جدید صبر و مقاومت باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: تمسک به فرهنگ عاشورایی و مهدویت نیز از ابعاد مهمی هستند که در این چند سال توانسته‌اند انقلاب ما را در مقابل حوادث مصون نگه دارند که این عوامل توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است.

محمدی گفت: نیروهای مسلح همان طور که در دوران دفاع مقدس موفق شدند دشمنان را ناکام گذارند در زمینه مبارزه با جنگ نرم نیز باید پیشرو بوده و وارد صحنه شوند.

محمدی اضافه کرد: در جنگ نرم، دشمن روح و ذهن‌ها را مورد حمله قرار می‌دهد و می‌خواهد ما را از داشته‌هایمان مأیوس کند و خطرناک‌تر از جنگ سخت است و باید در این زمینه هوشیار باشیم. وی تصریح کرد: با افزایش فهم و بصیرت دینی و ولایت فقیه و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و مهدویت که امید انتظار دارد، باید این مسائل دشمن را در جنگ نرم ناکام کنیم.

رئیس ستاد دهه فجر نیروهای مسلح مستقر در فارس از برنامه‌های نیروهای مسلح در دهه فجر این استان را اجرای نمادین ورود امام خمینی (ره) توسط پایگاه هوایی شهید دوران، گلباران قبور شهدا، دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با خانوادهٔ شهدا، نورافشانی توسط مرکز آموزش پیاده در شب 22 بهمن ماه، بزرگداشت 19 بهمن ماه روز نیروی هوایی، دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، برگزاری مسابقه‌های قرآنی، رقابت‌های ورزشی و سایر برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد.

به گزارش فارس، در این مراسم فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با اهدای هدایایی از خدمات خبرنگاران رسانه‌های گروهی فعال در این استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ش20/گ2000                                 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول