اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل خبر داد

رسیدگی به 3 تخلف ناظران فنی/عقب‌ماندگی از برنامه چهارم به دلیل تامین نشدن اعتبارات

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: سه مورد از تخلف ناظران فنی در ماه‌های گذشته مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.

رسیدگی به 3 تخلف ناظران فنی/عقب‌ماندگی از برنامه چهارم به دلیل تامین نشدن اعتبارات

احمد حاج‌علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: برخی تخلفات رخ داده در حوزه نظارت‌های فنی را از سوی مهندسان قبول داریم ولی با ارزیابی‌های انجام شده با افراد خاطی برخورد شده است.

وی با اذعان به این مطلب که در اجرای طرح هادی بدون مشارکت مردم بنیاد مسکن موفق به اجرای شایسته طرح‌ها نیست، خاطرنشان کرد: برخی ضعف‌های مطرح شده را در این زمینه ناشی از تحقق نیافتن اعتبارات و تامین مناسب آن می‌دانیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل در پاسخ به سئوالی در مورد گزارش اداره کل بازرسی استان در مورد برخی تخلفات بنیاد مسکن در طی اجرای طرح‌های برنامه چهارم توسعه گفت: مهر چند انتظار داشتیم که این گزارش بدون رسانه‌ای شدن به ما ابلاغ و ارسال می‌شد تا از عملکرد خودمان دفاع کنیم اما به دلایل معلوم و نامعلوم گزارش بازرسی در رسانه‌ها منتشر شد. مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل ادامه داد: یکی از علل عمده تحقق نیافتن برخی از اهداف برنامه چهارم تزریق نشدن اعتبار و تامین نشدن آن بوده که سبب شده ما در برخی از حوزه‌ها همچنان با نارسایی‌هایی مواجه شویم.

این مسئول بیان داشت: برای جبران عقب‌ماندگی‌ها بارها درخواست تامین اعتبار دادیم اما این امر محقق نشده در حالی که عقب‌ماندگی‌های کشوری را نیز از برنامه سالانه و چهارم توسعه در بسیاری از بخش‌ها شاهد هستیم.

حاج‌علیزاده به جزئی بودن برخی از نواقص و ایرادات وارده از سوی دستگاه نظارتی بازرسی اشاره کرد و گفت: ما سال‌ گذشته اسناد بررسی حساب‌ها و حسابرسی‌های دقیق را به متولیان امر ارائه دادیم به گونه‌ای که حسابرسی‌های سالیانه ما نشان از سلامت این مجموعه است.

وی در ادامه سخنان خود به مشکل آورده اندک متقاضیان مسکن مهر و برخی پرداخت نشدن اقساط بانکی از سوی دریافت‌کنندگان تسهیلات اشاره کرد و افزود: یکی از ایرادات به حق بانک‌ها در پرداخت تسهیلات پرداخت نشدن اقساط بانکی برخی دریافت‌کنندگان تسهیلات است که در روند تامین اعتبار نیز مشکلاتی به وجود آورده است.

این مسئول تصریح کرد: اگر متقاضیان مسکن هم سهم آورده اولیه خود را افزایش داده و هم در پرداخت تسهیلات با بانک‌ها مساعدت کنند ما با کمترین مشکل و تنش می‌توانیم مسایل مختلف را طبق ضوابط و مقررات به پیش ببریم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول