اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس خواستار شد

اختصاص اعتبارات ویژه به راه‌های شهرستان‌های استان تهران

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه ویژه به راه‌های مواصلاتی شهرستان‌های استان تهران از وزیر راه و شهرسازی خواست اعتبارات ویژه‌ای به این بخش اختصاص دهد.

اختصاص اعتبارات ویژه به راه‌های شهرستان‌های استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لاله افتخاری ساعاتی پیش در حاشیه بهره‌برداری از نخستین سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض در بزرگراه تهران‌ـ قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی منشأ پیشرفت ایران است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نگاه ویژه به راه‌های شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد: راه‌های شهرستان‌های استان تهران به‌ویژه راه‌های اسلامشهر، بومهن و حسن‌آباد از جمله شهرهایی هستند که باید نگاه ویژه‌ای به راه‌های آنها شود و از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهیم اعتبارات ویژه‌ای به این مهم اختصاص دهد.

وی در ادامه از عبور و مرور روزانه 13 هزار خودرو سبک و سنگین از محور حسن‌آباد خبر داد و گفت: حجم بالای تردد روزانه خودروهای سبک و سنگین از حسن‌آباد در مسیر جاده قدیم قم‌ـ تهران مشکلات فراوانی را برای شهروندان به همراه دارد که امیدواریم این مشکلات با پیگیری مسئولان و عنایت وزیر راه و شهرسازی رفع شود.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در ارتباط با افتتاح نخستین سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض در آزاد راه تهران‌ـ قم تصریح کرد: محور تهران‌ـ قم یکی از شریان‌های اصلی کشور است و با توجه به اتصال تعداد زیادی از استان‌های کشور به پایتخت توسط این محور نشان از جایگاه و اهمیت آزاد راه تهران‌ـ قم است.

این گزارش حاکی است، همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران امروز نخستین سامانه پرداخت الکترونیک با حضور علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی، مرتضی تمدن استاندار تهران، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی در عوارضی تهران‌ـ قم افتتاح شد.

سامانه اخذ الکترونیک عوارض برای نخستین بار در کشور به همت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی و به دست متخصصین داخلی کشور در محل ایستگاه عوارضی تهران و قم راه‌اندازی شد.

اهداف اجرایی این سامانه گام بلندی در راستای توسعه شهروند الکترونیک، افزایش توان نگهداری راه‌ها از طریق کاهش هزینه‌ها، روان‌سازی بزرگراه‌ها، احساس آرامش رانندگان، کاهش مصرف سوخت، ایجاد شرایط جدید برای سرمایه‌گذاری در حوزه ساخت و توسعه آزاد راه‌ها است.

رانندگان خودروهای کشور در قالب این طرح می‌توانند با تهیه یک برچسب الکترونیک عوارض از طریق کانال‌های مجاز و نصب آن در پشت شیشه خودروی خود، اقدام کنند.

انتهای پیام/و۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول