اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان نیروی زمینی سپاه:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن قدرت معنوی نظام را به رخ دشمن می‌کشد

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج) نیروی زمینی سپاه گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن برای کشورمان مصونیت‌بخش بوده و هیبت ملی و قدرت معنوی مردم و نظام را به رخ دشمن می‌کشاند.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن قدرت معنوی نظام را به رخ دشمن می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عبدالعلی ابراهیمی‌مطلق بعد از ظهر امروز در جمع پاسداران تیپ مکانیزه امام زمان (عج) اظهار کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، آمریکا در عرصه منطق و گفتمان در برابر اندیشه متعالی انقلاب اسلامی دست خالی است اما از سر ضعف روی به توطئه‌گری، تهدید و تحریم می‌آورد.

وی افزود: روحیه استکبارستیزی ملت ایران موجب به خطر افتادن منافع آمریکا در ایران و در نقاط مختلف جهان شده و این امر باعث خصومت آمریکا با ایران شده است و هر روز به یک بهانه در صدد از بین بردن اصلی‌ترین رقیب خود است.

فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران تصریح کرد: انقلاب اسلامی با موضع‌گیری‌های خود الگو و سبک جدیدی به غیر از روش‌های غرب و شرق برای اداره جهان ارائه کرده که این امر خوشایند آمریکا نیست و تئوری جهانی‌سازی او را به خطر انداخته است.

مطلق تصریح کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن برای کشورمان مصونیت‌بخش است و هیبت ملی و قدرت معنوی مردم و نظام را به رخ دشمن می‌کشاند و در واقع یک نمایش بزرگ قدرت انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: اگر این نمایش قدرت امسال پرشکوه‌تر برگزار شود، تاثیر شگرفی در انقلابات مردمی در کشورهای عربی خواهد داشت و آنها را در تغییر حکومت‌های استکباری کشورهای خود دلگرم و تشویق خواهد کرد.

مطلق خاطرنشان کرد: بیان حقیقت و اصول و ریشه‌های انقلاب به زبان ساده و بدون ترفندهای سیاسی و صداقت در گفتار مسئولان بدون در نظر گرفتن منافع شخصی و گروهی می‌تواند در شکل‌دهی ذهن درست مردم کمک کند.

 فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران افزود: خواص هم باید منافع اسلام و انقلاب  را بر منافع شخصی، خانوادگی و گروهی خود ترجیح دهند.

فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران ادامه داد: پایبندی به اصول انقلاب، جدا نشدن از مسیر ترسیم شده توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی و پیوند عمیق مردم بصیر ایران با ولایت مطلقه فقیه و مسئولان نظام از راه‌های تداوم انقلاب است.

‌مطلق افزود: رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و تفکر استراتژیک ایشان برای نهادینه کردن اسلام ناب محمدی(ص) در ایران اصلی‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و در کنار آن وجود مردم آگاه، هوشیار و شیعه واقعی که از عاشورای حسینی درس‌های زیادی آموخته‌اند، دلیل دیگر پیروزی انقلاب است.

وی همچنین گفت: تحقیر مردم توسط عوامل شاه و آمریکا در قضیه کاپیتولاسیون را نیز می‌توان به عنوان عامل هیجانی نام برد.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول