اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خرمشهر:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بسیار حساس است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در شرایط کنونی بسیار حساس و پر اهمیت است.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بسیار حساس است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، هوشنگ محمدپور ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی 22 بهمن در سالن اجتماعات فرمانداری خرمشهر اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در شرایط کنونی بسیار حساس و پر اهمیت است.

وی اضافه کرد: با توجه به مسئله بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و الگو شدن انقلاب ایران به عنوان یک کشور آزادی‌خواه و عدالت‌محور، امروز نگاه همه عدالت‌خواهان جهان به ملت ایران دوخته شده تا در راهپیمایی 22 بهمن اوج اقتدار، عزت و شکوه خود را به رخ همه جهانیان بکشانند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاقی دیگر با آرمان‌های حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت خامنه‌ای است.

محمدپور نسبت به برقراری امنیت و نظم دادن راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و افزود: سیستم صوتی، شعارگویان باید نسبت به سال‌های گذشته با کیفیت بهتری برنامه را اجرا کنند.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی به مردم برای حضور در ساعت تعیین شده و خدمات‌رسانی، اعم از خودروهای ایاب و ذهاب برای عموم مردم شهر و روستا باید مهیا شود.

در پایان این نشست مقرر شد که راهپیمایی روز 22 بهمن ساعت 10 صبح از میدان مقاومت تا مسجد جامع برگزار شود و سیستم صوتی توسط پایگاه دریایی، نظافت مسیر و جایگاه سخنرانی در محوطه مسجد جامع توسط شهرداری، حضور آمبولانس و تیم پزشکی، خودروهای آتش‌نشانی و برقراری نظم و امنیت نیز از دیگر مصوبات این نشست است.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول