اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خانه مطبوعات کرمان:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن پایداری بر دستاوردهای نظام است

خبرگزاری فارس: در بیانیه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان به مناسبت راهپیمایی 22 بهمن آمده است: حضور امت حزب‌الله استان کرمان در راهپیمایی 22 بهمن تجدید عهد با آرمان‌های امام راحل و پایداری بر حفظ دستاوردهای نظام است.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن پایداری بر دستاوردهای نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در بیانیه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان به مناسبت 22 بهمن فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آمده است: وعده‌ خداوند متعال با نفس‌های مسیحایی بنده‌ای از مخلصان درگاهش محقق و وراثت گوشه‌ای از زمین به مستضعفان واگذار شد.

این بیانیه می‌افزاید: در حالی وارد سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می‌شویم که جای امام (ره) و شهدایمان خالی است و نهضت‌های بیداری اسلامی در منطقه، یادآور روزهای پرخروش حماسه‌آفرینی امت مسلمان ایران در مبارزه با طاغوت وقت و میهن اسلامی غرق در جشن و سرور میلاد خاتم‌الانبیا حضرت محمد مصطفی (ص) و گرامیداشت هفته‌ وحدت است.

خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان در ادامه آورده است: انقلاب مکتبی و اسلامی ایران به جهانیان نشان داد، آن جا که بر اساس رهنمودهای قرآن کریم، حرکتی آغاز شود، سردمداران کفر و شرک و نفاق را یارای ایستادن در مقابلش نیست، هر چند که هر روز با حیله و ترفند جدیدی به مقابله می‌آیند.

در ادامه بیانیه تأکید شده است: این انقلاب ریشه در اسلام و ارزش‌های اسلام دارد و به قیام حضرت مهدی (عج) متصل می‌شود.

خانه مطبوعات و رسانه‌های کرمان حضور امت حزب‌الله استان کرمان در راهپیمایی 22 بهمن را تجدید عهد با آرمان‌های امام راحل و پایداری بر حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

این بیانیه در پایان می‌افزاید: همچنین در آستانه انتخابات نهمین دوره‌ مجلس شورای اسلامی قرار داریم و وظیفه‌ انقلابی حکم می‌کند که همچنان محکم و استوار برای حراست از نظام و دستاوردهای آن در صف‌های متحد در 12 اسفند در پای صندوق‌های رأی حضور یابیم.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول