اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار باشت:

حضور مردم باشت در راهپیمایی 22 بهمن حماسی خواهد بود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان باشت با اشاره به در پیش بودن روز تاریخی 22 بهمن گفت: مردم باشت امسال نیز به مانند سال‌های گذشته حضوری حماسی در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت.

حضور مردم باشت در راهپیمایی 22 بهمن حماسی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، مهدی طاهری عصر سه‌شنبه در نشست با مسئولان ستاد دهه فجر این شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: دهه فجر یکی از بزرگ‌ترین اعیاد ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه ایام‌الله دهه فجر یادآور شهادت‌طلبی، ایثارگری و جانبازی ملت ایران در مبارزه با رژیم طاغوت است، بیان داشت: ملت ایران از سال 41 نهضتی را آغاز کردند که منشعب از نهضت سرخ عاشورای حسینی به رهبری حکیمانه و عالمانه امام و ولی خود بود.

این مقام مسئول در شهرستان باشت با اشاره به اینکه در 12 بهمن 57 امام پس از 15 سال دوری از وطن به میهن بازگشتند که افتخاری بزرگ بود، افزود: در 22 بهمن 57 ساعت‌های تعیین سرنوشت فرا رسید و شعله‌های حریق انفجار خشم مردم رژیم سرسپرده و مزدور 2 هزار و 500 ساله ستم‌شاهی را طعمه خود کرد.

طاهری اذعان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به شهادت تاریخ بزرگ‌ترین پدیده سیاسی و اجتماعی قرن 20 میلادی است که طاغوت زمانه را به زباله‌دان تاریخ انداخت.

معاون فرماندار باشت تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به جهت ویژگی‌های منحصر به فرد خود از آغاز تاکنون آماج دشمنی‌های قدرت‌های استکباری بوده و هر ساله شاهد دسیسه‌ها، فتنه‌ها و کارشکنی‌های آنها هستیم.

وی با بی‌اثر شمردن فشارهای سیاسی و بین‌المللی و تنگ‌تر کردن حلقه‌های محاصره و تحریم‌های اقتصادی دشمنان بیان کرد: دانشمندان جوان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی و دانش هسته‌ای بومی درخشش و توفیقات چشمگیری داشته‌اند و با هوشیاری و بصیرت مردم فهیم ایران هر روز توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب می‌شود.

طاهری به موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران همچون سیلی خروشان کشورهای منطقه را تحت‌الشعاع افکار خود قرار داده که به یمن آن شاهد سرنگونی حکومت‌های دیکتاتوری در منطقه هستیم.

معاون فرماندار باشت با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند تا حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را کم‌رنگ کنند، بیان کرد: مردم همیشه در صحنه باشت همچون سال‌های گذشته با حضور یکپارچه، باشکوه‌تر و گسترده‌تر از سال‌های قبل در این راهپیمایی شرکت می‌کنند و مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان خواهند زد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول