اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن مصونیت‏بخش است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: حضور حداکثری در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ماه و انتخابات می‌تواند بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مصونیت‌بخش‎ باشد و موجب اقتدار ملی نظام شود.

حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن مصونیت‏بخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی خلیل رضایی صبح امروز در همایش بانوان خیر مدرسه یار اظهار داشت: مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضوری حداکثری بار دیگر خون تازه‌ای در رگ‎های این انقلاب تزریق می‎کنند.

وی افزود: این امر موجب اقتدار ملی می‎شود و یک سرمایه اجتماعی و ملی دیگر را برای نظام جمهوری اسلامی رقم می‌زنیم.

رضایی تصریح کرد: امیدوارم همه ما از افرادی باشیم که با تمام توان و تا آخرین قطره خون از این انقلاب و از این نهضت که در حقیقت استمرار حرکت انبیاء و ادامه نهضت سید الشهدا (ع) است بتوانیم حفاظت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: انقلاب معمولا همیشه توام با ریزش‎ها و رویش‎هایی است و در انقلاب حضرت موسی، در انقلاب پیامبر اسلام(ص) و در انقلاب اسلامی ایران همیشه ریزش‎هایی و رویش‎هایی وجود داشته است.

رضایی تصریح کرد: در انقلاب ما ریزش‎ها خیلی کم بوده و کمتر افرادی سقوط کردند افرادی هم که سقوط کردند طبیعی است زیرا قطار انقلاب در حال حرکت است و هر از چندگاهی ایستگاهی هم دارد و بعضی از افراد نتوانسته‎اند تا حالا خودشان را با شرایط انقلاب وفق دهند.

وی یادآور شد: در سال 88 افرادی سقوط کردند و خواص هم هر وقت می‎خواهند سقوط کنند سقوط‌شان خیلی با شیب تند و با حداکثر سرعت است و بعضی‎ها از چرخه انقلاب خارج شدند.

رضایی گفت: کسانی که سقوط کردند هم تقوای لازم  را نداشتند و هم نتوانستند با شرایط فعلی خودشان را وفق دهند و این افراد اگر اطاعت‎پذیری از رهبری و ولایت داشتند به هیچ وجه سقوط نمی‎کردند.

وی خاطر نشان کرد: از 128 آموزشگاهی که در شهرستان دشتی وجود دارد 39 آموزشگاه تخریبی است و اگر دولت بخواهد بسازد و میانگین آن 150 کلاس باشد تا 15 سال آینده هم مدارس تخریبی دیگر تخریب خواهد شد ولی هنوز مدارس تخریبی قبلی بازسازی نشده است.

رضایی اضافه کرد: اگر از اعتبارات کمیته برنامه‎ریزی شهرستان بخواهیم استفاده کنیم تا 40 سال آینده هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و اگر از اعتبارات تخریب و باز‎سازی استفاده کنیم امکان دارد ظرف 20 سال به طول انجامد.

وی افزود: اگر می‌خواهیم آموزش و پرورش را از این مشکلاتی که دارد نجات دهیم باید با مشارکت افراد خیر و مساعدت همکاران این کار خیر را انجام دهیم و اگر افراد خیر مبلغی را در این زمینه مساعدت کنند دولت نیز 50 درصد آن را پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول